Dip n Dye verkoopt toffe dipdye tasjes en kledingstukken!

[b]Hoi meiden,

Ik verkoop Dip n Dye tasjes en cropped tops. De tasjes zonder opdruk zijn €4,99, de tasjes met opdruk zijn €7,99 en de cropped tops zijn €11,99. Deze prijzen zijn zonder verzendkosten, de verzendkosten bedragen €2,50. De prijzen zijn vast, en er kan dus niet geboden worden!
Omdat ik het zelf maak (Een uit de hand gelopen DIY hobby, haha) kan het zo zijn dat kleuren en ‘motieven’ net wat anders uitvallen. Wel zo leuk, want dat maakt het uniek natuurlijk :wink: Geen enkel tasje of cropped top is dus hetzelfde! Zie je je favoriete kleur er niet bijstaan? Stuur een berichtje, dan maak ik ze op bestelling!
Alle tasjes en tops krijgen trouwens ook een labeltje van mijn ‘merk’. Dat maakt het net wat meer af, vind ik. Hieronder een voorbeeld:

Ik heb ooit in het betrouwbare verkopers topic gestaan, maar dit is al wel enige tijd geleden. Weet dus niet of ik er nog steeds bij sta!

Als je een leuk tasje hebt gezien, maar je wil er graag een toffe opdruk op of een andere dip of spray dye: dat kan! Stuur me dan even een berichtje.

Ik hoop dat er iets leuks voor je tussen zit!

Liefs, haasisdenaam [/b]

(kijk ook even op mijn facebook pagina en like! Zo blijf je op de hoogte van nieuwe items! https://www.facebook.com/dipndye)

WK TASJE! - €7,99 (Deze is verkocht, maar als je zo’n zelfde wil; dat kan!)

Bleach tasje I - €7,99 (Deze is verkocht, maar als je zo’n zelfde wil; dat kan!)

Bleach tasje II - €7,99 (Deze is verkocht, maar als je zo’n zelfde wil; dat kan!)

Bleach tasje III - €7,99 (Deze is verkocht, maar als je zo’n zelfde wil; dat kan!)

Cropped top paars, maat M - €11,99 VERKOCHT

Cropped top blauw, maat M - €11,99

Cropped top roze, maat S - €11,99

Dip Dye tasje blauw I - €4,99

Dip Dye tasje blauw II - €4,99

Dip Dye tasje paars I - €4,99

Dip Dye tasje paars II - €4,99

Dip Dye tasje groen I - €4,99 VERKOCHT

Dip Dye tasje groen II - €4,99 VERKOCHT

Dip Dye tasje roze I - €4,99

Dip Dye tasje roze II - €7,99 VERKOCHT

Dip Dye tasje roze III - €7,99 VERKOCHT

Dip Dye tasje met opdruk I - €7,99 VERKOCHT

Dip Dye tasje met opdruk I - €9,99

up!

Omhoooog!

Omhooog ermee!

heeft niemand binnenkort een festival waar je nog een toffe tas of cropped top voor nodig hebt? :grinning:

ik neem aan dat je niet ruilt?

nee klopt, helaas! @Sourire

Upje!

Omhoog!

Up :upside_down_face:

Omhooog

up!

Up!

Misschien leuk om te zien: dit tasje is op bestelling gemaakt, meisje in kwestie had een toffe opdruk gezien en wilde die graag op haar tasje hebben!

Omhoog!

UP!

upje

Die tas met love erop is heel gaaf!
Jammer dat ik zulke tasjes nooit gebruik

thanks voor je reactie! misschien ken je wel iemand die ze gebruikt :grinning:? @Wonderwall

Misschien leuk om te zien → deze heb ik op bestelling gemaakt! Heb nog een aantal onbewerkte tops thuis liggen, dus alles is mogelijk! Kies zelf je kleur uit en of je spray of dip dye wilt :slightly_smiling_face:

upje