Dip dye

Hey allemaal !
Ik vroeg me af wat jullie vinden van een dip dye,of jullie het zelf willen/hebben.
Ik heb het laten doen in het blond bij de kapper, vind het alleen spijtig dat het al af gebleekt was na 2 maand.
Dit is het resultaat:https://www.facebook.com/photo.php?fbid=489983387786250&set=pb.100003237795972.-2207520000.1398601363.&type=3&theater

De foto is niet te zien, ik heb nog wel blonde dip dye, maar een paar cm ofso. Ik vind het eigenlijk zelf een beetje uit, dip dye. Uit de mode bedoel ik dan, maar als jij het zelf mooi vind moet je het vooral doen. Ik ga denk ik nog wel blauwe dip dye zetten in de zomer :flushed: Gewoon omdat het kan haha.

Ik heb mijn blonde dip dye gedaan met een doosje uit de action, top product en heerlijk goedkoop.

Ik heb een jaar geleden een grote blonde dip-dye laten doen bij de kapper. Ik vond het eigenlijk best mooi. Het zit er nogsteeds in en ik ben er ook nogsteeds niet op uitgekeken!
(Ik kon de foto trouwens ook niet zien)
x

Afgelopen zomer heb ik een dip-dye gedaan, de bovenkant van m’n haar was lichtbruin/donkerblond en de onderkant fel blond. Ik vond het wel leuk en gaf me een zonnige uitstraling. Maar ik kan je foto idd niet zien maar ik zou 't zelf nooit met een kleurtje doen, als je 't zat ben dan zit 't er gewoon nog in en kan je het niet makkelijk verven…

ik heb zelf ook dip dye gehad eerdt ombre ( bruin boven en blond onder ) en heb er ook verschillende felle kleurtjes in gehad zoals roze, groen en paars.
wat ook leuk is, is om bruin blond en dan een kleurtje te doen!!
extra leuk effect.
overigens vind ik het niet uit de mode hoor, veel mensen hebben dip dye gehad maar dat betekent niet meteen dat het dan niet meer leuk is toch?!