dip dye!

is er iemand dat ervaring heeft met dip dye?
want ik ga deze week met vriendinnen van me roze dip dye doen en ik heb echt bang dat het niet gaat lukken ofzo ?

ik heb blonde dipdye. ik zou als ik jullie was het of door de kapper laten doen of je ouders. je moet eerst dan hoelang je je dipdye ongeveer wilt blonderen, dat goed in laten trekken. endan pas roze. anders pakt het misschien niet op je haar. veel succes!

Ik zeg altijd laten doen door een kapper c:

Laten doen door een kapper, ik heb het vorige week gedaan met een vriendin. Maar bij mijn haar pakte de haarverf niet goed, hoewel ik super blond ben bij de punten van me haar! Je ziet het niet heel erg meer dus das wel jammer )=

Aparte haarkleuren topic, daar staan dacht ik wel tips.

@noamaren, gewoon opnieuw doen. eerst blonderen dan die kleur. ik heb het alleen geblondeerd en zo gelaten (:

ik heb felroze dipdye. heb het zelf gedaan en is prima gelukt. heb je geen dure kapper bij nodig. eerst gewoon even bleken. staat op de verpakking hoelang. en daarna dat spul erin en wwachten en uitwassen. heel simpel. :grinning: succes :grinning:

mijn vader heeft het bij mij gedaan. :") het mijne ziet er zo uit, me haar lijkt rood maar ik ben donkerblond/ligtbruin.

YouTube :slightly_smiling_face: echt heel veel mensen leggen het daar goed uit.

Wat dormant zegt inderdaad.

Maar niet iedere vader kan dat haha. Het ziet er wel tof uit!

@Tarax, dankjewel!

Nog geen ervaring. Ik ga het over een paar weken (de kapper is op vakantie) ook laten doen, eerst wou ik roze. Maar ik heb veel rode kleren, dat gaat vloeken met elkaar. Nu doe ik turquoise.
Succes!

Dit kan in het aparte haarkleuren #5 topic, te vinden via google.