Dip dye verf na 1x wassen eruit

Weet iemand dip dye verf die er na 1x wassen eruit gaat? niet te duur please (bruin)

Waarom pak je dan geen spoeling? dat is na een paar keer wassen eruit

Spoeling heb je kans dat het niet goed zichtbaar wordt op bruin haar.

Als je een dipdye voor 1 dag wil moet je kijken of voor pastel krijtjes of carnaval haarspray. Voor echt een dipdye is van die carnaval haarspray het beste, want dan ben je sneller klaar. Beide geven allebei erg af. Dus kijk uit voor je kleding. Beide is niet super voor je haar dus gebruik een haarmasker of conditioner naar gebruik. Beide zien er nep uit dus je moet je haar stijlen of krullen met een stijl- of krultang. Die wordt er btw ook smerig van.

Als je echt een dipdye wil moet je het bleken en daarna met een felle kleur van stargazer, directions of Manic Panic doen. Dit blijft redelijk lang zitten. Helaas moet je het wel bij houden omdat de kleurtjes dof worden.
Je zou ook voor kunnen kiezen om het op je natuurlijke haarkleur te doen. Dan wordt het niet zo fel, maar het kan best leuk zijn. Dan gaat het er wel sneller uit, maar met een eenvoudige kleurspoeling van je eigen haarkleur ziet je haar er zo weer uit als voorheen.

Volgende keer dit soort vragen stellen in het grote haarverf topic of aparte haarkleuren topic. Of uberhaubt de vraag even zoeken, want deze vraag is nu al meerdere keren beantwoord in deze 2 topics + losse topics.

Op ebay heb je van die krijtjes, dat is wel kleur. Weet niet welke kleur je wilt?
Ze zijn volgensmij ook best goedkoop

Bij de Action heb je gewoon van die krijtjes voor te tekenen (pastelkrijt)
Die kan je ook in je haar doen en dan is het volgens mij na een keer wassen er uit.

ik heb heel licht blond haar dus als ik het eruit was wil ik niet dat je de restanten nog ziet
p.s. ik wil bruin

Oei, best wel lastig dat je een donkere kleur bovenop een lichte wil, dan heb je altijd meer kans dat het blijft zitten. Misschien als je het aan de kapper vraagt? En misschien kan je een spoeling proberen van een of ander huismerk of de Action ofzo, die goedkopere dingen blijven meestal minder lang zitten. En dan uitproberen op een plukje in je nek, waar je het niet echt ziet misschien…

Is er geen algemeen topic waar je dit kan vragen, misschien kunnen ze je daar beter helpen? Misschien gewoon het algemene haarverf topic, of een groter topic over dip dye (van deze laatste weet ik niet of dit eigenlijk wel bestaat haha)

Dan heb ik slecht nieuws voor je meid. Zelfs met die carnavalsspray en die kruitjes heb je kans dat het er niet goed uitgaat. Licht blond haar staat erom bekend dat het de kleur zo erg vast kou dat het niet uit komt…