dip dye of niet ?

Heee ,

Ik zie de laatste tijd veel mensen met dip dye . Vind dat zelf ook heel mooi maar sommige zeggen dat k het niet moet doen omdat ik rood haar heb .

Zou dat lelijk staan ? En zo nee wat voor kleur moet ik dan nemen

xthankyouu

Ik zelf vind dip-dye niet geweldig bij rood haar, ombre weer wel!

Als jij het zelf mooi vind, dan doe je het toch?

Sorry, maar ik denk indd dat het bij rood haar ook echt niet erg mooi zou staan :flushed:

Hoef je toch geen sorry voor te zeggen . Ik ga het niet doen want twijfelde toch al heeeeel erg en zou het wel sonde vinden .

Ging dus naar dat ombre kijken en dat lijkt me wel weer mooi .

Bedanktt

Heb je van nature rood haar? Dan kan het wel mooi zijn denk ik. Bruin of goud ofzo? Niet te felle kleur denk ik

ikzou het doen!blauw is cool :grin: lagoon van directions?

Kan in het Aparte Haarkleuren topic :3

Als je het héél mooi vindt en zelf echt graag wilt zou ik het doen, de ‘trend’ is al een beetje voorbij dus als je het alleen daarom doet zou ik het niet doen.

Dit beide. Er zijn genoeg topics over dit soort dingen.

Ik vind bruin ook wel mooi!

Wat is het verschil tussen ombre hair en dip dye?

Bij ombre lopen de kleuren in elkaar over en bij dip dye lijkt het alsof de onderkant van je haar in een verfpot heeft gehangen. Oke, beter kon ik dit niet uitleggen… Hoop dat je het snapt :slightly_smiling_face:

Blauw is wel vet bij rood, echt turkwaase dan

Ik heb rood haar en ik had ook gewoon een dip dye? Als jij het leuk vind, waarom zou je het dan niet doen?

Ik vind het wel mooi, ik zou het zelf ook wel willen maar durf t niet.

Ik heb zelf al heel vaak mijn haar geverfd. Onder andere dipdyes.
Ik denk niet dat dit bij rood haar staat, eerlijk gezegd. Is ook heel moeilijk verven.

maar als rood haar moeilijk te verven is zijn felle kleurtje zoals blauw er toch zo weer uit? ik zou het proberen ;p (of zit ik er echt naast :flushed: )

ik denk ook eerlijk gezegt niet dat het bij rood haar zou staan…

Wat voor kleur zou je het dan doen aan de onderkant? Heb je daar al over nagedacht ? :slightly_smiling_face: Ik heb het nog niet eerder gezien maar het kan mooi zijn mits je het met een mooie kleur mixed i think…