Dior make-up

hi,
Ik zou graag een foundation van Dior/chanel willen kopen…, en omdat het niet echt binnen mijn budget ligt en er dus een tijdje voor moet sparen, zou ik graag aan jullie willen vragen, wie er een foundation/fond de teint of poeder van Dior/chanel heeft, de welke en of die goed werkt? want ik heb namelijk altijd al fdts van mny, mac,… maar ik zou graag eentje van dior/chanel uitproberen om te weten, of die beter zou werken…

x

Ik heb wel eens wat geleend van een vriendin, maar het is echt niet beter dan mac ofzo.
Je betaald vooral meer omdat het van dior is, niet zozeer om de betere kwaliteit.
Als ik jouw was zou ik het bij de wat goedkopere houden, wan het is zonde van je geld.

heb er nog geen van dior/chanel gehad maar wel van estee lauder en die vind ik echt gigantisch goed <3 (krijgt ook heel goeie reviews op makeupalley): de double wear en double wear light. double wear is als je echt supergoeie dekking wilt die er toch natuurlijk uitziet en double wear light is als je minder dekking nodig hebt en een iets luchtigere structuur wilt. ik heb ze allebei: double wear voor in de zomer omdat ik dan sneller glim en zweet en de double wear light voor in de winter omdat m’n huid dan meer normaal is.

allessinds, allebei aanraders :stuck_out_tongue:

Ik heb twee palettjes van oogschaduw. En ze zijn echt super! Je doet erg echt lang mee! Ik heb ook veel goede dingen gehoord over de foundation.

Thx! :grinning:

ik heb op het vliegveld in oktober de dior blackout mascara gekocht! En ik vind het zeker een aanrader! :wink:

Ik heb de diorshow blackout mascara. Die is fijn. Maar ik heb ook die nieuwe van Maybelline (perfect lash effect) en die is net zo goed.

En heb de nude foundation sinds kort. Meer omdat de kleur zo goed dekte en ik wilde weten of deze dan DE foundation is. Bevalt goed tot nog toe, maar blijft erg duur.

Van Dior de Nude deze foundation geeft je een natuurlijke uitstraling.