Dingetjes uit Amerika.

Hoooi,
Mijn vader gaat morgen naar Amerika, en ik ben bezig met een lijstje maken met dingetjes die hij voor mij kan meenemen. Ik heb tot nu toe:

• wat kleding.
  • Vans
  • Wonka nerds.
  • 7up Cherry of DrPepper Cherry.
  • Koolaid limonade zakjes (ook om te dip dye’en hihi.)

Iemand nog leuke ideetjes?
Wat moet je nou écht kopen als je in Amerika bent?

x.

Leuk voedsel inderdaad :'D.

Euhm, ik weet niet of je ervan houdt, maar misschien:

• Iets van Hollister/Abercrombie
  • Iets van Victoria’s Secret
  • Vans/All Stars/Toms/etc
  • Snoep inderdaad :’)
  • Misschien MAC make-up ofzo?

Ik kan alleen maar dingen bedenken van Amerikaanse merken die hier ook te koop zijn maar die daar goedkoper zijn, lol haha. Ik zou vooral vragen om heel veel snoep ja, alleen die rare Doritos smaken is wsl lastig in een koffer hehe :’)

haha ja ik hou echt van snoepjes uit het buitenland, en dan vooral de verpakkingen hihi (verklaar me voor gek).
Ik ga nog even kijken op de site van Victoria’s secret!
Dankje x

Corn dogs! Echt die zijn zo ongelooflijk lekker! haha enne eehm… voorderest alles wat al genoemt is haha;p

COLA VANILLA
FLUFF IN ALLE SMAKEN D:
van die heerlijke gekleurde cornflakes enzu :3

OMG IK WIL JE BETALEN DAARVOOR :'D
OMG OMG. IK WIL HEBBE HEBBE

toen ik in amerika was heb ik uggs gekocht, en heeel groot covergirl makeup ingeslagen haha. en teenvogue, vogue. hmmm. en heel veel wallmart frutsels. abercrombie&fitch. dat luchtje daarvan is zooo lekker! en forever21 is ook heel leuk maar niet echt een feest voor je vader om daarheen te gaan haha :stuck_out_tongue:

Haha nee, forever21 vond ie vorig jaar ook al VREEESELIJK.
Covergirl make’up is inderdaad ook wel een leuk idee!

Wonka Nerds en Kool Aid kun je gewoon bestellen via Usfoodz hoor. Doe ik altijd.

Maar zelf ben ik echt verslaafd aan de hand sanitizers van Bath and Body Works!
Verder inderdaad misschien iets van Victoria’s Secret, al lijkt me het raar om je vader dat mee te laten brengen.

• uggs
  • make-up
  • een mooie tas
  • snoep
  • parfum misschien maar ik denk niet dat het mag inverband met vliegtuig
  • winterjas alvast voor volgend jaar

De winkels waar ze covergirl makeupjes verkopen zitten een beetje ver van zijn hotel, dat doe ik hem niet aan haha

Wonka chocolade is ook heel erg lekker! Mijn zus had toen ze in amerika was geweest chocolade met pindakaasvulling meegenomen :slightly_smiling_face: En misschien allemaal soorten m&m’s?

Ik weet niet of je van pittig houdt MAAR ik heb echt de liefde van mijn leven gevonden in Amerika: flamin hot cheetos chips

MOUNTAIN DEW.

Maar die vader kan toch geen mega flessen drinken meenemen of zakken chips? Dat gaat kapot/ontploft in zijn koffer, dat is zielig :’)

Reese ( :

Mountain dew en Nerds en alles kan je gewoon halen bij de spar

Omg te lekker. Reese buttercups, M&M’s met pindakaas vulling, mmmm. Wallmart prut ja. All-Stars! Ik heb een paar voor vijf dollar gekocht.

De orginele Mountain Dew? ._. Lijkt me niet.

Originele mountain dew is bij veel supermarkten te koop… Albert Heijn geloof ik ook, in blikjes.

Omg ik werk daar x’D Nooit gezien… Dan maar naar een grotere AH.