dingen om te doen.

hoi mensen!
ik denk dat meerdere mensen hier last van hebben hoop ik . xD
dus daarom maak ik er maar een topic over.
maar ik kan 's avonds niet goed slapen meer.
maarja, als ik nog niet moe ben.
maar ik weet nooit wat ik dan moet gaan doen. want vaak heb ik ook geen leuke boek om te lezen ofzo.
weet iemand misschien iets voor als ik vanavond weer niet kan slapen ofzo?

liefs!

ik kijk altijd tv tot dat me ogen dichtvallen hihi .

puzzels maken? (woordzoekers, kruiswoorddingen, oid?) of gewoon een beetje voor de tv hangen?

1 schaap over het hek, 2 schapen over het hek, 3 schapen over het hek, 4 schapen over het hek, 5 schapen over het hek, 6 schapen over het hek, 7 schapen over het hek, 8 schapen over het hek, 9 schapen over het hek, 10 schapen over het hek, 11 schapen over het hek, 12 schapen over het hek, 13 schapen over het hek, …

toen ik 8/10 jaar was ongeveer heb ik ook een half jaar lang niet kunnen slapen 's avonds…heb ik ongeveer elke avond beneden op de bank geslapen tot mn ouders naar bed gingen… maar iig toen zei mn moeder dat ik als ik in bed lag en mn ogen dichthad… mezelf naakt moest voorstellen…en vanaf je tenen naar boven alles in detail moet bekijken/voor je zien… zovan…elke moedervlek en elk littekentje in detail voor je zien…

tegen de tijd dat je bij je navel bent slaap je al ongeveer! succes

Ik pieker altijd als ik in bed lig over 10 miljoen dingen , en na een tijdje val ik in slaap of niet en dan kom ik erachter dat het al half 7 is en ik nog maar een paar uur heb om te proberen te slapen -___-’

Ik kan er niks aan doen , maar zodra het donker is en er niemand meer onder is kan ik gewoon niet meer slapen.
Dan ben ik gewoon bang. Ik weet niet hoe dat komt , want daar heb ik nooit last van gehad.

Meestal ga ik dan even lezen ( gewoon iets wat er bij me licht , wat het dan ook is)
Of nadenken enzo ( het probleem is dat ik dan op elk geluidje ga letten)

Okee aan mij heb je niets xd