Dingen doen

Er zijn van die to-do boekjes waar je bijvoorbeeld pagina’s hebt met: “schrijf hier 5 dingen op over de omgeving waar je nu zit”.

Die boekjes lijken me wel tof, maar ik vroeg me af of er ook sites waren met zulke dingen? Of to-do dingen? En dan niet day zero ofzo, hehe.

Je hebt wel Wreck this journal en This is not a book en nog meer boeken van Keri Smith, misschien is dat wat?

Naja, boekjes kan ik idd wel googelen, maar heb er niet echt geld voor en bibliotheek is pas dinsdag weer geopend, dus ik vroeg me af of er ook iets op internet te vinden was. Weet je of dat zo is?

Toch bedankt voor de namen, zal het onthouden en kijken in de bieb. (:

Ik ben nog steeds niet begonnen in this is not a book omdat ik bang ben het af te raffelen xD

Is dat boek ook in de bieb te vinden?

En nog steeds niemand een site? :stuck_out_tongue:

waarschijnlijk zijn die niet in de bieb want het is de bedoeling dat je erin tekent enzo en het stuk maakt

ik neem aan dat die boeken niet zijn te vinden in de bieb, want het is ook de bedoeling dat je de opdrachten in dat boek gaat doen.
Kijk eens op dit forum die opdrachten lijken wel wat op de opdrachten die in Wreck this journal staan en je kunt het ook gewoon doen met een schriftje

Ik vroeg me ook al af hoe zo’n boek heet maar ben altijd te lui geweest om 't op te zoeken haha. Nu ik het weet ga ik er sowieso een aanschaffen! Maar welke is leuker dan? Wreck this journal of this is not a book?

Ik zal zelf even kijken in de winkel/ op het internet welk je het leukste lijkt…

Wreck this journal is erg leuk maar wel echt met de bedoeling om hem uiteindelijk helemaal kapot te hebben gemaakt, this is not a book daar in tegen is veel meer voor creativiteit, je wordt echt uitgedaagd om je fantasie te gebruiken en buiten de lijntjes te gaan zeg maar, dus ik zou nemen wat jou het meest aanspreekt.