dingen die 'uit' zijn

hey, dragen jullie weleens kleren of accessoires die ‘uit de mode’ of zoiets zijn?
bijvoorbeeld beanies, die zie ik nooit meer maar vind ze bij mezelf nog wel erg leuk :confused:

Dat kan me echt helemaal niets schelen :’) Ik draag wat ik leuk vind, niet wat ik anderen vaak zie dragen.
Dit topic kon trouwens beter in het board Fashion.

Ik koop wel eens dingen die op dat moment ‘in de mode’ zijn ja maar als mensen bijvoorbeeld zouden stoppen met uggs dragen ga ik niet ook stoppen met uggs dragen alleen omdat niemand ze meer draagt lol. Ik draag ze omdat ik ze leuk vind, niet omdat veel mensen ermee lopen.

Nee joh, dat kan eeecht niet!!!81!!!

Ik draag gewoon wat ik zelf wil…

Mode is inspiratie, stijl is van jezelf, draag gewoon lekker wat je bij jezelf vindt passen, zonder de huidige trends uit het oog te verliezen

Ik doe ritueel verbranden als iets niet meer hipster genoeg is.

same

Jahoor, dat boeit me echt niets.

Ik draag trouwens ook vaak dingen niet die in de mode zijn, die studs vond ik vreselijk, en bijv new balance en nike rosh runs vind ik helemaal niks. Dus ik zou me sowieso niet aan te hoeven passen als het ‘uit de mode’ gaat.

uh ja. de mode verandert elk jaar, maar ik doe rustig drie jaar (soms zelfs langer) met kleding/schoenen. en daarbij draag ik gewoon wat ik zelf leuk vind en niet wat anderen dragen.

eh nee niet echt denk ik

Lekker dragen wat je zelf leuk vind! Heb echt nooit gesnapt waarom je iets niet meer zou dragen omdat het niet meer “in” is

Ik hou heel veel van meisjesachtige kleren; pastelkleuren en vaak doe ik een strik in m’n haar ofzo. Op mijn school zou niemand dat ooit dragen en ze hebben allemaal dezelfde stijl. Ik vind mijn stijl leuker dus ik blijf het dragen ookal vinden ze het er dom uitzien ofzo haha.

Owja en ik hou ook echt veel van oversized dingen, bv. een oversized sweater ofzo.