Dingen die niet leuk zijn.

Heey!
Hoe gaan jullie met dingen om die je met grote tegenzin doet?
Geef hier elkaar wat tips, altijd handig (:

Als ik iets met tegenzin moet doen, doe ik het meestal toch maar. Vaker gaan we ergens heen en moet ik met tegenzin mee. Als ik dan eenmaal daar ben valt het wel mee. Ik denk meestal dus gewoon misschien valt het wel mee.

Dingen die ik met tegenzin doe zijn dus de dingen die moeten, anders zou ik het dus niet doen. En als het moet, moet het maar en dan doe ik het maar met tegenzin.

Meestal stel ik het uit. Niet zo slim :confused:

Haha, wat een ingewikkelde uitleg :laughing:

School en huiswerk :frowning_face:

Thja, ik ben bang dat ik beter tips kan krijgen, dan geven, want als ik iets moet doen waar ik geen zin in heb kan ik echt ontzettend chagerijnig zijn.
alhoewel ik me er vaak ook wel overheen zet, een big smile opzet en doe of ik het leuk vind…

ja het hoort er nou eenmaal bij he, maar daarna wel weer wat leuks doen om te compenseren :stuck_out_tongue:

het beste er van proberen te maken

Van een probleem een feit maken en van dat feit een mogelijkheid maken.

Als ik in een slechte bui ben stel ik het uit.
En als ik een wat beter humeur heb en dus iets meer zin heb doe ik datgene als eerst, of zo snel mogelijk. Dan ben ik er vanaf =D

Meestal stel ik het zolang uit tot ik echt onder grote druk kom te staan, dan móet ik het wel doen.
tip hoe het NIET moet.
(voorbeeld: vorig schooljaar als ik wat moest leren had ik er heel vaak geen zin in en dan was het 11 uur 's aonvds had ik het nog niet gedaan. Wat ik dan wel eens deed was mn wekker om een uur of 6 zetten en dan 's ochtends leren. maar geloof me das niet echt een goede tactiek. je raakt er ontzetend moe van, en ik ben wel eens lerend in bed in slaap gevallen… grote stress toen ik daarna wakker werd gemaakt. Ik ben ook wel eens door mijn wekker heen geslapen, nog een keer grote stress.)

eigenlijk alles wat je niet leuk vind moet je meteen doen.

maarja meestal blijft het bij mij ook links liggen totdat het echt moet

Ik stel het net zolang uit totdat ik het wel moet maken, maar als ik me verveel en echt denk dat het beter is om te doen (of een goed humeur heb) dan doe ik het voor de helft xD