dingen die je wilt zeggen/vragen

zie titel ^

je kan bijv. leuke verhaaltjes vertellen.
Wat je maaar wil!!!

:expressionless:

Volgens mij heeft er iemand op het verkeerde knopje geklikt.

Ik zit al aan mijn tweede koude Berenburg, tis toch erg ook met me.
Heb nog geen reet uitgevoerd voor school en heb zin om te Simsen.
Keuzes, gekke keuzes!

?

ik verveel me. heb eindelijk vakantie en nu doe ik de hele dag niets , ik moet dan wel werken dalijk, maar ik weet nog niet wat ik nu moet gaan doen. dus ben ik maar levenloos aan het zoeken naar onderdelen voor mijn scooter.
wou je dit horen?

zou er iemand weten op girlscene of de primark op moederdag open zou zijn, ik ben best moe heb geen zin om te douchen en al helemaal niet om te gaan lopen naar de jumbo.
:slightly_smiling_face:

ik heb op de rommelmarkt oude cosmogirls gekocht zodat ik iets te lezen heb als ik me verveel

ik wil wat vragen
wie heeft de samsung corby qwerty?
IS DIE FIJN?!?!?!

Hallo mensen.
Ik verveel me heel erg.
Zelfs al moet ik nog vijf boekverslagen, twee culturele verslagen en een PO geschiedenis doen.
Ik verveel me lekker toch.
-droog-

jaaa die heb ik, en die is heel fijn. (lll)

ik zag zo’n topic over sloffen, en toen kwam ik op een idee om zelf sloffen te maken xD en heel dom, maar wel grappig. hier is het hoe je het kan maken:

stap 1: je koopt 2 paar enkel sokjes, 1 die 1 maat groter is en 1 die een paar maten groter zijn. het kunnen gewoon simpele zijn, maar de grootste maat kan je wel beter een paar sokken doen die je leuk vind.
stap 2: je plakt wat watten op de kleinere maat, hoe meer hoe dikker de sloffen (zelf doe ik ze wel aardig dik). je kan de watten ook bij de grotere sok in doen maar dan word het wat lastig verdelen.
stap 3: je doet om de sok waar watten zij opgeplakt de andere sok (de grotere maat).
stap 4: je naait de sokken aan elkaar vast.
stap 5: je versiert de sokken hoe je het wilt.

hmhm ik heb honger maar ben aan t dieeten en dus eigenlijk bezig met een ernstig uithongeringsproces zonder dat ik er zin in heb, maar hetMOET!

-

ik verveel me, dag

Ik heb niks te doen, vandaar dat ik in dit topic reageer

ik wil duidelijkheid van een jongen. potvurrrrdrie.

Ik wil zeggen dat ze een keer VERDOMME NIET ZO MOET AANDRINGEN !@&($&%$

ik wil ook even zeggen dat mijn moeder niet zo moet zeuren dat ik een baantje moet zoeken. En ik mis m’n vader…:[

Ik wil even zeggen dat ik zo graag met mijn vriendje samen in slaap wil vallen vanavond… Maar dat het toch niet gebeurt.