Dingen die je met vriendin kunt doen.

Weten jullie nog leuke dingen te verzinnen die je met een vriendin kan doen? Wij moeten altijd heel hard nadenken enzo :’)
Dus leek het me wel leuk om een topic op te richten met allerlei ideetjes =]

• Creatief bezig zijn is wel leuk. (maar welke creatieve dingen kun je maken?)
  • Iets maken of koken is ook erg gezellig ;]
  • Shoppen
  • Filmpje kijken
  • Foto’s maken

& wat nog meer? :angel:

*Als er weer een leuk idee bij staat zet ik het erbij in het rijtje hierboven, dat is wat handiger…*

tsja… wat doen wij ? geen idee. meestal shoppen ofzo en filmavondje. en als we gewoon na school afspreken gaan we gewoon kletsen en een beetje raar doen, muziek luisteren, dansen blahblah.

maar ik wil ook wel eens iets doen waar je wat voor moet betalen ofzoiets, zoals lasergamen, kookles ofzoiets. moet ik binnenkort maar eens gaan organiseren (;

Euhm… Wat niet ? :laughing:

foto’s maken?

Ohjaa, dat doen we ook wel eens :stuck_out_tongue_winking_eye: Vergeten erbij te zetten… ;]

Hm… upje? :stuck_out_tongue_winking_eye:

Ik denk dat er al redelijk veel topics zijn die hier mee te maken hebben. Maar moet je het echt van te voren verzinnen? Ik laat vriendinnen altijd komen/kom daarheen en dan zien we het wel. Veel leuker om spontaan iets te bedenken toch?

Haha met zn allen op Chatroulette, dat is echt zo grappig!

Ja… maar soms heb je van die dagen dat je echt niks weet te verzinnen enzo, dus het is dan wel handig om van te voren iets te verzinnen…

Leuke boys spotten (:

high tea, uit eten, uitgaan, oude fotoboeken bekijken, op terrasjes mensen spotten, burnbook oprichten, elkaar een make-over geven, sport zoals squash, tennis etc. etc.