Dingen die je maar één keer in je leven verkeerd doet

De titel zegt al genoeg dus post maar!

Je bij de bushalte bedenken dat je die knalroze sokken met oranje hartjes aan hebt. En ze komen net boven je schoenen uit…

Dat zou ik niet eens zo erg vinden eigenlijk… :’)

een rekeningnummer niet nakijken waardoor je per ongeluk 30 euro op een verkeerde rekening stort.
doei geld.

Mijn boek voor Latijn vergeten als er een invaller is. DAT. NOOIT. MEER.

Meestal als ik denk; dit overkomt me dus nooit meer, gebeurd het een paar weken later gewoon weer… Ik ben niet zo handig

Vergeten dat je fruit op je studentenkamer hebt liggen, er een tijd niet zijn en vervolgens wanneer je er weer bent een half weggerotte met fruitvliegjes bedolven kiwi ontdekken… XD

Bedrag op pin niet controleren en 60€ ipv 6€ betalen voor een kaartje (wel teruggekregen hoor :p)
vinger tussen mixer en hand op gourmetplaat zijn dingen die ik ook niet snel meer verkeerd zal doen haha

je telefoon op dienblad in de mac donalds laten liggen en die weg gooien. dag telefoon

je scootersleutels in je hangslot laten en je hangslot in je zadelbakje doen en die dan dicht laten vallen en realiseren dat je sleutels daar nog inzitten… man wat voelde ik me dom XD

De beslag mixer even uit de kom halen om hem schoon te kloppen. Serieus alles zat er onder!

Zo’n blik van oprolcroissantjes veel te lang in de oven doen en een zwartgeblakerde keuken achterlaten.

een ei proberen te koken in een waterkoker.
niét aan te raden, mensen.

Je eind examen halen?

Dat is niet bepaald verkeerd naar mijn mening :’)

Voor mij is het volle glazen Rosé achteroverslaan voor het spel Kingzen. NOOIT MEER.

Iets belangrijks geheim houden voor een vriendin.
Ook al heb ik een goede reden om het te doen, nooit meer!

haha nee maar je kan hem één keer verkeerd maken en dan denken: dat doe ik nooit meer …

Tijdens een dagje pretpark je iPhone in je broekzak houden terwijl je er al een paar keer aan had gedacht dat het misschien slimmer zou zijn om hem in je rugtas te doen, maar dat doe je natuurlijk niet meteen en je gaat vrolijk in een attractie die snel gaat en waarbij je raar zit: dag iPhone.

Een afzaktopje aan doen met uitgaan met daaronder een bh zonder bandjes
Hallo niples

Je geld in je schoen steken bij het joggen en dan de foute schoen uitdoen aan de kassa waardoor je denkt dat je het geld kwijt bent en naar huis gaat en dan thuis je geld in je andere schoen vindt.