dingen die je haat aan school

wat wil je ff kwijt over school.

De grote concentratie vervelende mensen.

Sommige docenten, blunders, hahaha etc

Alles

docenten

Het hele nieuwe Handelswetenschappen Bedrijfskunde gebouw.

mijn o zo irritante en verschrikkelijke mentor.

Vroeg opstaan.

het kind dat achter me zit bij wiskunde

Vroeg opstaan, de lange dagen, veel te veel huiswerk, het gezeik van leraren, de lokalen die of te warm of te koud zijn; het is nooit goed, de te korte pauzes, het gejank als je te laat komt, m’n irritante en kinderachtige klasgenoten (en het feit dat er voor mijn gevoel 50 procent van hoogbegaafd is), de harde stoelen, de vieze lucht, de gemene en te moeilijke toetsen, het halen van onvoldoendes, het gemene commentaar van m’n mentor onder m’n rapport (soms), mentorles, enquetes over hoe leraren het doen en het feit dat ik dit jaar had kunnen slagen als ik niet blijven zitten was een paar jaar geleden. Mwehhhh.

Bij mij op school vooral het feit dat als je ziek bent je niet ziek kan melden. Als je ziek ben en je blijft thuis gaat dat gewoon van je aanwezigheid af. En je moet 80% aanwezig zijn om je herkansingen te behouden. Dusja, dat vooral.

vroeg opstaan en het feit dat er mensen zijn

Mijn medeleerlingen. :dry: Haten is een groot woord, maar ik zou duizend keer liever onderwijs volgen als ik niet te maken had met andere leerlingen.

lol dit ook
+ onregelmatig rooster en stupid opdrachten

Ik denk dat je school wel gaat waarderen als je ouder bent :’)

Ik haat het dat er een kind is bij ons op school (wie weet niemand?) steeds op de deur van de wc poep smeert en niet haar uitwerpselen doorspoelt.

Dat alles voor je bepaald wordt. Je wordt behandeld als schroot. Wij staan boven jou, wij bepalen wat jij doet, hoe je dat doet, hoe snel. Dat bevalt me gewoon niet. Ik snap dat het nodig is, hoor. Maar kunnen ze ons alsjeblieft gewoon als gelijkwaardigen behandelen. Onze levens zijn een deel van school, niet school een deel van onze levens op deze manier. Dit klinkt zo dramatisch. Maar ik kan er gewoon niet tegen hoe ze ons behandelen, hun moeten doen wat wij willen, geen keuzes, punt.

-

Wiskunde