Titel spreekt voor zich.
Oke, weet je wat ik gewoon écht niet snap. Heel veel belgen die ik ken die doen dit in een bericht ofz :
Hallo x ca va? x met mij goed x
Kan iemand mij vertellen waarom die X en overal achter moeten?
Dat heb ik werkelijk nog nooit gezien :’)
Het is gewoon een afsluiter van je bericht, en een x betekent een kus.
dat snap ik ook niet
ja maar omdat nou achter elke zin te zetten? in het echt geef je iemand toch ook geen kus bij elke zin die je zegt? (lol)
het zijn niet enkel belgen die dat doen hoor --’
school
waarom zijn de bananen krom? :’)
nee daar hoef je geen antwoord op te geven
De meeste meiden snap ik niet
Natuurkunde, wiskunde, scheikunde, economie, m&o en alle andere zaken waar cijfers bij komen kijken.
maatschappijwetenschappen
en waarom ik geen economie heb gekozen -______-
Waarom jongens zo lang op hun ouders teren.
Dat de gemiddelde jeugd niet spaart.
Dat sommige mensen echt 100 kilo aan overgewicht hebben. (en dan heb ik het niet over de gevallen die komen door een ziekte of iets psychisch) maar gewoon echt puur door eten. Ik kan er niet met me hoofd bij dat er geen belletje gaat rinkelen bij hun als ze op den duur steeds dikker worden.
niet alleen jongens maarja dat komt omdat ze er dan zelf niet veel voor hoeven te doen
http://i55.tinypic.com/2yxhik7.jpg
Dit soort mensen, dat ze serieus denken dat ze knap zijn met zo veel makeup, die duckfaces en tieten die bijna uit hun shirtje vallen, ik snap dat gewoon niet…
Dat er mensen zijn die tegen homosexualiteit zijn. Dat kan mij echt zo ontzettend verschrikkelijk ergeren.
Ik schrok van die foto
Dit.
Ik snap gewoon NIET dat er meiden zijn die denken dat Nickelsonjassen stoer zijn.
Die denken dat bond aan de jas of schoenen mooi is. Die Uggs mooi vinden.
Dat er jongens zijn die zichzelf stoer vinden door te gaan waggelen, met een petje op het puntje van hen hoofd dat er bij een briesje al af waait.
Dat mensen denken stoer te zijn door de grootste bek op te zetten in de les, leraren zijn er ook enkel maar om je te helpen!
Ik snap niet dat mensen het cool vinden om een foto op hyves/fb/whatever te zetten met de titel: ‘Ik lijk hier dik’. Of ‘Lelijke foto!’. Waarom zet je hem er dan op? Ook begrijp ik niet waarom mensen er met een duckmond opgaan. Word niemand mooier op.
En als laatste, snap ik niet waarom meiden zoveel make-up moeten gebruiken. Enkel mascara en eye-liner maakt je mooier dan wanneer je gloednieuwe foundation binnen 1 dag opmaakt!