Dingen die je ergeren aan je vriendje!

Ik weet niet of er al zo’n topic is, zo ja mijn excuses dan! :stuck_out_tongue: Laten we hier lekker al onze frustraties neerzetten en vertellen waar we ons aan irriteren bij ons vriendje.

Ik was op een gegeven moment aan het zoenen met een jongen op vakantie en toen ademde die ineens heel hard! Gewoon 1 keer zo hard door zn neus uit. Echt vaag… Mrja dat was 1 x gelukkig

Terwij jullie aan het zoenen waren? Dat klinkt strange! :stuck_out_tongue:

Nu mijn irritatie, dit klinkt echt heel dom maarja. Ik vind de schoenen van m’n vriend echt vreselijk haha. Als ik jullie een foto laat zien, begrijpen jullie waarom. :flushed:

http://www.henkjanvanderklis.nl/weblog/images/wandelschoenen.jpg

Alleen heeft hij ze in het grijs, niet dat dat het er beter op maakt maar goed. Hij kleedt zich voor de rest wel goed, die schoenen verpesten alleen meteen de hele outfit. :stuck_out_tongue: Ik wil niet lullig klinken, maar ik vind dat je er meteen zo ‘lomp’ uitziet met die dingen aan. Hij had ze vorig jaar gekocht omdat hij door Canada ging touren, ja oké dan snap ik het nog wel als je comfortabele schoenen wilt hebben. Maar hij draagt ze nu elke dag. (A) Ik kan echt niet wachten totdat ie nieuwe schoenen heeft gekocht haha.

Hahaha omg wat een bergschoenen Xd

Ja he, te erg! xD En ik ben al zeg ik het zelf echt geen oppervlakkig persoon die alleen maar op de kleding van haar vriendje let. Maar ik vind die schoenen wel zeer ernstig.

De mijne is onzichtbaar, en zegt nooit wat. ._.

de mijne is ook onzichtbaar ( zegt dus ook nooit wat)
en is computerverslaafd :S
als ik bij hem ben zit hij achter zn pc en zegt/doet hij niets.

zoooo irritant

Het feit dat hij niet bestaat.

dude, dit kan echt niet! als het mijn vriendje was zou ik stiekem zijn schoenen verstoppen en nieuwe voor em kopen…

@TheBandGeek. hahaha, sorry, dat klonk gewoon heel droog :zipper_mouth_face:

hij heeft af en toe zo’n rare humor samen met zn vrienden

Die heeft mn broer ook gehad. :’]

da die zichzelf soms echt te hot vind
:slightly_smiling_face:

We zijn allebij heel eigenwijs dus als we ergens een discussie overhebben ofzo, moeten we allebij gelijk hebben. En dat kan me soms behoorlijk irriteren! ;p

whaha omg, dat hoor ik vaker ^^ dat is zoooo irritantt …

dat hy met meerdere meisjes kan opschieten.
ik ben niet zo snel jaloers ofzo, maar daar kan ik echt niet tegen.
of als hy me zoend terwyl iedereen er omheen staat. alsof we aandacht willen hebben.
maar voorderest is hy echt een schat.

Hij kan somss behoorlijk verwijfd doen xD [als grapjee dn meestal, maar dat is soms gwoon behoorlijk irritant!]

hy heel vaak (lees: altijd ) loopt te zeuren dat hij zo moe is maar vroeg naar bed gaan ho maar, zeur er dn ook niet over ¬¬

Hij is soms best wel kinderachtig bezig (hij is 16 bijna 17). En ik kan me daar zo aan irriteren. Of de hele tijd vragen stellen omdat hij me niet vertrouwd ofzo (ik was op vakantie geweest enzo… en iedereen hier zei de hele tijd vertrouw je het wel… tenzij ik nooit ben vreemdgegaan ofzo :’)).

oh dat zijn wel meer dingen maar ok

• dat hij OVERAL (lees: OVERAL) over loop te zeuren als hij zich niet lekker voelt, ja zelfs over dat hij ander drinken wil
  • dat hij soms zo kinderachtig doet ( en hij is bijna 18 )
  • en gewoon van die kleine ergenissen maar dan kijk ik gewoon de andere kant uit