Dingen die alleen in Amerika te koop zijn

Hoi, ik ga waarschijnlijk binnenkort naar newyork, en er zijn daar veel dingen die niet in nederland zijn, en het is vooral een shopreis. Dus heeft iemand ervaring met hele leuke/goede beauty producten die alleen in amerika te koop zijn? Het mogen ook andere dingen dan alleen beauty spullen zijn.

Bedankt xxx

tegenwoordig is alles wel over de hele wereld verkrijgbaar via internet :stuck_out_tongue:

Niet per se alleen in Amerika, maar ik zou wel eens Malteser chocomel willen drinken :grinning_face_with_smiling_eyes: volgens mij kan dat niet in NL

Qua kleding:
Abercrombie & Fitch
Victoria’s Secret
Hollister & Co

Voor beauty:
in Macy’s is een hele afdeling volgens mij?

Victoria’s secret.

of Juicy Couture.

Abercrombie
Forever 21
Macy’s

Er zijn sowieso heel veel dingen in Amerika die in Nederland niet te koop zijn. (Froot Loops)
En daar moet je maar wel gebruik van maken!
Ik bestel altijd via mn vader alles dat hier niet te koop is.

bijvoorbeeld foundation, dat is hier in NL altijd is lelijke en donkere kleuren te koop.
in USA is het in alle kleuren en goedkoop.

Ik was een paar maanden geleden nog in NY en het was echt geweldig.

Have fun alvast.

Forever 21 is toch nu ook in amsterdam?

^forever 21 komt toch pas in 2012 naar ned?

Qua kleding en accessoires heeft Macy’s heel veel mooie merken. Juicy Couture, Betsey Johnson etc en ook een geweldig grote beauty afdeling. Ze hebben ook MAC! En in de Sephora’s, Sally beauty supply, Manhattan make up store enz hebben ze make-up van Bobbi Brown, Nars, Kat von D, Urban Decay, Essie en nog zoveel meer merken die hier niet te koop zijn. Bij drogisterijen heb je nog Covergirl. Alles is zowat goedkoper dan hier!
Veel plezier in NYC!!

Ik wilde zeggen M&M’s met pindakaas. En eigenlijk heel veel dingen met pindakaas, zoals koekjes enzo.

Maar je doelt op beauty en fashion… Nouja, Victoria’s Secret is één. En er is echt nog een hele hoop meer in NY ook wat niet in Nederland is.

noh weetje waar je echt heen moet gaan, die sephora op dat stukje broadway wat aan timessquare grenst. zit naast een ingang van de subway, die is zoooo chill. zit in de straat van madame toussaudes geloof ik. verder had ik van die partycups meegenomen, jeweetwel die rode die ze ook altijd in films hebben :’) die verkopen ze bij de drogist.

Geen idee, maar wat ik wel weet is dat ik super jaloers ben! :open_mouth:

MAC schijnt veel goedkoper te zijn! Als ik jou was zou ik even op beautygloss en mislipgloss kijken, toen zij naar amerika gingen hebben zij ook musthave-lijsten opgesteld en naderhand shoplogs gemaakt.

meh meh dat viel mee. merken als Levi’s en voornamelijk schoeisel is écht veel goedkoper, bij mac scheelt het volgens mij maar een paar euro. maar ze hebben wel veel :grinning:

ooeeh handig! Ik ga in de zomer een weekje naar new york!

rosebuld salve is ook veel goedkoper in nl
Maar vooral kleding van die amerikaanse merken

rosebud salve inderdaad! daar 6 dollar, hier verhoogd van 12 naar 20 euro (hoorde ik)

lang leven ebay :grinning:

MAC, Urban decay, nars, Lise Watier, Sephora, Forever21,