Dingen bestellen vanuit Amerika, hoe aan te pakken?

Hi!

Ik ben laatst naar Amerika geweest en heb daar ook wat leuke dingetjes geshopt. Natuurlijk is de kans groot dat ik terug ga binnen nu en 5 jaar… Maar ik heb een aantal producten gekocht die natuurlijk tegen die tijd wel op zijn. Nu wil ik het proberen om via internet te bestellen, maar ik heb eigenlijk geen flauw idee hoe ik dat het beste kan aanpakken. Het zijn bijvoorbeeld producten van CVS pharmacy, Bath & Bodyworks, Sunglasses Hut e.d.

Het nadeel is dat vaak geen enkele site naar Europa, laat staan naar Nederland verzend.

Iemand enig idee hoe ik het toch alsnog kan bestellen? (Ik heb ook rekening gehouden met eventuele bijkomende invoerkosten :slightly_smiling_face:) Of iemand die ervaring heeft met dingen uit Amerika bestellen?

Bedankt alvast!

Misschien is een shipping agent een optie?

Wat houdt dat precies in?

Sunglass Hut heeft ook gewoon filialen in Nederland! :slightly_smiling_face:

Over de andere dingen; via de post mag je maar tot een heel klein bedrag invoeren (zo uit m’n hoofd tot 32€). Alles wat daarboven komt moet belasting over betaald worden, tenzij je de mazzel hebt dat ze je pakketje er niet uit pikken!

Ah, ik zie nu pas dat je het hebt over bedrijven die niet naar Nederland verzenden! Ai dan weet ik het ook niet helaas, haha.

Daar ben ik bekend mee want ik ben een fanatieke eBay gebruiker. Maar meerendeel wat ik via eBay bestel, komt uit China e.d. Als ik kijk naar bv de site van Bath & Bodyworks, staat er niet bij dat ze naar Europa verzenden. Dus ik vraag me af, hoe pak ik dat bv. aan?

Ik wist overigens niet dat de Sunglass Hut filialen in Nederland heeft, ben ik blij mee! Kan ik dus ieder jaar een nieuwe zonnebril kopen, hehe. xD

Uppie?

ik wil ook bath & bodyworks, echt heel graag. maar ik ben bang dat dat niet zal gaan :frowning_face: