diner

Hoi,

Ik wou mijn vriend volgende week vragen om als verrassing naar mijn huis toe te komen. Ik wil voor hem gaan koken. Maar ik weet dus geen leuk voor en na gerecht. Als hoofdgerecht wil ik spagetti carbonara gaan maken. Maar verder?? Heb al op internet zitten zoeken maar vond nou niet bepaald iets. Verder moet het niet te ingewikkeld zijn want ik kook niet zo vaak. :stuck_out_tongue: Ik hoop dat jullie wat leuke ideetjes voor me hebben!

XX Chrissy

Misschien een soepje vooraf en als toetje aardbeien met slagroom?

Als voorgerecht kun je bijvoorbeeld tapas, minestrone of carpaccio doen.
Nagerecht een lekkere fruit salade met slagroom of tiramisu ofzo.

nagerecht, bijvoorbeeld allemaal verschillende stukjes fruit en dan een streepje chocoladesaus erover heen, zoals ze in restaurants ook doen? (’:

Als voorgerecht kun je bruschetta’s maken (pizzadeeg met tomaten erop).
En als nagerecht klop pudding met aardbeien ofzo ?

of je doet saroma, dat is inderdaad kloppuding zoasl lovehedgehogs al zei.
je hebt banaan, aardbei, caramel, vanille en chocolade volgens mij. ik zou dan persoonlijk chocolade doen en dan met van die suikerhartjes overheen gestrooid die je normaal op cupcakes doet, van dr oetker. makkelijk maar wel lief (:

nagerecht: crème fraiche met vruchten. bv kersen, perziken, of aardbeien.

suuupermakkelijk, gewoon fruit bij creme fraiche en roeren, en suuuperlekker.

als voorgerecht kun je gewoon stokbrood met een lekker kruidenkaas doen ofso?

bruschetta’s klinken lekker! Heb ze alleen nog nooit gegeten en gemaakt :stuck_out_tongue:

Bruschetta’s zijn makkelijk om te maken en héél lekker.
Als nagerecht misschien tiramisu of chocolademousse?

Dan ga ik als voorgerecht bruchetta’s maken :stuck_out_tongue:

http://www.smulweb.nl/recepten/gerechten/nagerecht
daar staan misschien leuke dingen op?
mij lijkt vruchtencrumble wel leuk als nagerecht, denk dat dat even makkelijk is als appeltaart om te maken!

Oke. Of misschien iets met drank als toetje lijkt me ook wel iets :stuck_out_tongue: haha.

Heeft iemand ook een recept voor bruschetta’s?