Dillemmaaaaaaaa!!!!!!

Hooooi

Ik zit echt in een dilemma :confused:

Ik ben op een jongen (een goede vriend van mij), en volgens twee vriendinnen is hij ook op mij.
Nu zit ik achter hem in de klas en dan blijkt dat echt wel. Nouja een niet heel erg maar wel wat. Maar dan hebben we bijvoorbeeld een filmavond, ook met die andere twee meisjes, en dan lijkt het alsof hij veel liever met die andere vriendin omgaat. En toch zaten hij en ik naast elkaar op de bank en echt heel dichtbij, we raakten elkaar aan enzo, en hij lacht altijd zo lief als ik met hem praat en we kunnen gewoon serieus praten maar ook lachen. Bij die andere vriendin kan hij niet echt serieus praten, maar hij lacht wel om haar grappen enzo.

Op whatsapp hebben we ook een groep met deze gang. Als hij en ik eenmaal een gesprek hebben dan is het echt goed maar er zijn veel ongemakkelijke stiltes. En als die andere vriendin erin praat dan lijkt hij een veel leuker gesprek te hebben. Het gaat ook altijd over haar of hem, en nooit echt over mij.

Kortom, ik ben stikjaloers op mijn vriendin, en die blijft volhouden dat hij op mij is. En ik weet echt niet of hij nou op mij is of niet.

Wat is jullie clue? Haha.

‘Op whatsapp hebben we ook een groep met deze gang’. :grinning_face_with_smiling_eyes:

Maar goed, ik zou gewoon flirten ofzo, praat gewoon met hem en let niet op je vriendin, je hoeft helemaal niet jaloers te zijn. En is jouw vriendin ook op hem of?

Oh en trouwens, de wereld vergaat heus niet hoor, chill.

Nee zij is gelukkig niet op hem haha, en nee de wereld vergaat niet idd :wink:

Ah oke, dan is er toch niks om jaloers op te zijn? Ik vind dat je niet zo negatief moet denken, maak gewoon een praatje met hem en let niet op je vriendin zoals ik al zei. :grinning:

Idd, ga het proberen!

dan zou ik gwn met hem flirten.

HAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHHAHAHA