dillemma

Ik zit met een redelijk ingewikkelde situatie… Ik moet kiezen tussen 2 jongens. Ik ben al meer als een half jaar verliefd op een jonge, eerst was hij verliefd op mij maar nu wilt hij alleen seks en houdt van me als een vriend. Ik ben al heel lang heel veel moeite voor hem aan het doen. Nu heb ik een andere jonge leren kennen dat eerst heel lief tegen me deed. Maar toen ik hem gezien had op een festival durfde ik niet veel te zeggen, en dat viel hem niet zo goed mee. Nu doet hij redelijk kort tegen mij en hij wilt niet zeggen waarom precies. En nu de andere jonge weet dat ik misschien gevoelens had voor een andere jong, doet hij me weer geloven dat hij terug van me houdt… Beetje ingewikkelde uitleg misschien, maar ik weet echt niet wat ik moet doen :sob::muscle:

Als een jongen je alleen wil voor de seks meteen skippen.

hmm, ik hou echt van hem. En hij doet me ook veel geloven dat hij ergens ook van me houdt… Hij kan zoveel meisjes krijgen en met elk meisje dat hij maar wilt kan hij seks hebben. Maar doet het met niemand anders. We hebben ook even een relatie gehad. 3 maanden ongeveer

Hoe weet je uberhaupt dat hij het niet met andere doet… :dry:

Doe wat je denkt wat goed is, als hij alleen sex met je wilt weet je toch al waar je goed voor bent…

Omdat hij jaren men beste vriend was en normaal zie je dan wel wanneer iemand liegt of niet

En wat moet ik met de andere jongen, als hij mij alleen maar stom vind omdat ik toen niks durfde zeggen.

Ik zou geen van beide kiezen, het klinkt bij beide niet helemaal oke.

ja dacht ik eigenlijk ook, maar ik ben zo iemand die helemaal niet snel opgeeft en alles zomaar vergeet

ik zou voor geen van beide gaan eerlijk gezegd. een jongen die je alleen voor de seks wilt is zoiezo een no-go. en die andere jongen heeft blijkbaar last van moodswings haha, daar zou ik persoonlijk écht niet mee om kunnen gaan.

Als je moet kiezen betekend het dat je niet verliefd bent op één van de twee. Anders was die andere jongen niet eens in the picture geweest.

Sowieso niet die jongen die je alleen voor seks wil, probeer die andere te leren kennen

oke bedankt allemaal!