Hallo,
Twee weken terug ging het helaas uit met mijn vriend. Het werkte van beide kanten niet en kan me er wel bij neerleggen. Hij in tegendeel is erg boos en wil het liefst zo veel mogelijk afstand van mij. Dit gaat moeilijk want we hebben dezelfde vriendengroep en zitten bij elkaar op school. Hij vind het niet leuk dat ik veel met zijn vrienden om ga of met hun app. Maar nu heeft zijn beste vriend gezegd tegen mij dat hij me leuk vind en dat dat al speelt sinds ik al met mijn ex had. Hij wil niet dat iemand het weet, want anders veroorzaakt dit ruzie tussen diegene die mij leuk vind en mijn ex. Aangezien ik goed met de jongen kan, wil ik niks met hem. Ik vind hem ook niet leuk, ik app vaak met hem, maar dit deden we alle tijd al. Omdat ik nog steeds gevoelens heb voor mijn ex, voelt het niet goed als hij boos op me is. Ik heb meerdere keren met hem geprobeert te praten maar telkens wijst hij dit af. Hij is dus nu een soort van tegen mij. Nu ben ik bang dat de jongen die mij leuk vind en ik hem niet. Dat hij over een tijdje de hoop opgeeft en hem ook gaat opzetten tegen mij en na een tijdje iedereen zich tegen me opzet.
Ik weet echt niet wat ik moet doen.
xx