Dilemmavragen-topic

Hoi,

dit topic is voor dilemma-vragen. Je stelt bvb een vraag zoals ‘liever helemaal geen haar of helemaal behaard?’. En dan geef je antwoord waarom je daarvoor kiest. Het is geen spel. Maar je plaatst een vraag en een ander reageert erop of stelt een nieuwe vraag. En als er een nieuwe vraag gesteld word mag je ook nog steeds op de andere reageren. Heb de zoekfunctie gebruikt maar vond het niet. Graag een linkje als je er al een topic voor is.

Vraag: Je moet één zintuig afstaan of je kan de letter E niet meer uitspreken en verstaan?

Ik zelf dan toch niet de letter E meer verstaan. Want het lijkt me te anders om ineens een zintuig te verliezen.

Hier was ooit wel een topic over.
Zal even kijken en linkje zoeken.

Tot die tijd wil ik het eerste dilemma wel beantwoorden

Ik wil wel een zintuig missen
Ik ruik nu al helemaal niet goed en moet al vaak vragen aan mijn huisgenoten of iets goed is of niet
Dus dan maar helemaal weg.als ik dan ook nog iets niet kan verstaan en uitspreken is het helemaal klote dus ik ga wel zonder zintuig door het leven.

#72 JE EET ALLEEN NOG MAAR VLIEGTUIGETEN – OF – ALLE MUZIEK KLINKT ALS EEN POLYFONE RINGTONE

#71 JE GAAT HARD KNORREN ALS JE GEIL BENT – OF – JE WORDT ELKE DAG IN EEN VRACHTWAGEN VOL VARKENS VERVOERD NAAR JE WERK/STUDIE

#70 OVERAL WAAR JE BINNENKOMT MOET JE EEN SCHWALBE MAKEN – OF – ALLES WAT JE DOET WORDT BECOMMENTARIEERD DOOR JACK VAN GELDER

#68 JE MOET DE BASISSCHOOL OVERDOEN – OF – JE PRAAT TEGEN IEDEREEN ZOALS JE TEGEN BABY’S PRAAT

#65 JE HEBT VERSPREID OVER DE DAG 10 MINUTEN OM TE ETEN – OF – JE MOET ELKE DAG EEN UUR MET AANDACHT NAAR TEL-SELL RECLAMES KIJKEN

72

Elke dag vliegtuig eten.

73
Knorren

70

Schwalbe maken
Kom toch bijna nergens en laat mijn man wel de boodschappen enzo doen haha
Die irri stem van jack hoef ik niet te horen.
Zeker niet als ik lig te knorren tijden het klaarkomen.

Ik kijk wel een uur naar tel sell
Ik eet zoveel en best langzaam dat me dat niet lukt binnen tien minuten.
Zelfs niet verspreid

Een arm missen of een been.

Ik doe de basisschool over

Een arm

Ik ook

ahahahaha ik ga stuk om die van brokenmirror

Oke ik ga ze beantwoorden

• alle muziek klinkt als polyfone ringtone (geef toch niks om muziek)
  • knorren
  • schwalbe maken overal waar ik binnenkom
    -basisschool overdoen
  • tellsell kijken

Er ontstaat een elektrische schok als je iemand kust of je slaapt altijd op een vochtig matras.

Je bilnaad loopt door tot je nek of je poetst je tanden elke dag met filet americain.

1 keer per maand verdwijnt onverwacht je kleding of je hebt altijd de hik als je wakker bent.

Altijd heel erg uit je mond stinken of altijd een hele erge stank ruiken.

één jaar geen mondverzorging of één jaar dezelfde onderbroek aan.

Altijd een erge stank ruiken.
Ik ruik toch bijna niks
Haha

Doof

Ja dat heb ik altijd al een lastig iets gevonden, ik zie graag alles om mij heen, maar hoor en luister ook vaak naar bijvoorbeeld muziek enzo…

Zonder twijfel doof

Elke partner die je ooit hebt speelt -zeer fanatiek- blokfluit of je moet in het openbaar vervoer altijd bij een vreemde op schoot zitten?

ik zou zonder nadenken de basisschool over doen… moooi was die tijd. Maar vliegtuigeten is over het algemeen zo slecht nog niet en varkentjes vind ik best oke. Mijn moteriek is toch zo vernaggeld dat ik als ik ergens binnenkom toch wel over de drempel pleur dus een schwalbe is ook zo erg niet en polyfone beltonen zijn best tof, zoals vroeger

Dit. Ik snap niet wat daar zo erg aan is haha.

up