Dilemmaaatje

Hey, :flushed:

Ik app al vanaf augustus met een jongen. Hij is 17 (bijna 18) en ik ben net 17. We hebben pas 2 keer afgesproken. De 3 keer komt er maar niet van omdat hij elke keer als we af zouden gaan spreken af zegt. Tenminste, hij heeft wat anders. Hij zegt dan wel dat hij dit heel jammer vind dit dat. Maar moet ik hem geloven? Boos wezen? Of het gewoon zo laten en doen of er niks aan de hand is?

Oh ja, nog iets erbij hij is heel wisselvallig na een paar gezegd te hebben dat hij er klaar mee was. niet persee met mij maar het gewoon even niet meer wist wat hij wou. en dan toch wel antwoorden op mn appjes of zelf initiatief nemen met vragen stellen? Wat is dit hoort dit gewoon bij jongens?

Ik weet het gewoon echt niet meer alles is heel onduidelijk en de duidelijkheid krijg ik ook niet… Ik zit er best wel mee gewoon omdat ik er zelf door in de knoop raak. Wat zou ik nu het beste kunnen doen?

Hmm, ja jongens zijn gewoon heel erg vaag en onduidelijk. Ik ken de onduidelijkheid.
Wat ik zou doen, is gewoon vragen of hij nog een keer wil afspreken en dan kan je tijdens de date altijd nog betere gesprekken voeren dan via app.