Dilemmaaa!

Hee lieve dames,

Alvast sorry voor het lange verhaal hahaha…
Carnaval 2017 is alweer voorbij, en wat was het leeeeuk! Heb echt 5 dagen achter elkaar gefeest, was echt top!
Nu zit ik met een dilemma, ik zal beginnen bij het begin…
Vorig jaar heb ik met n jongen gezoend (noem hem nu even T. ), hier is verder geen relatie meer uitgekomen of iets, en we spraken elkaar nooit, op school keken we altijd weg etc. Deze carnaval is het gelukkig weer normaal geworden, mede door S, een van zijn beste vrienden. Ik praat weer gewoon met T, maar verder geen relatie of iets anders.

Ik heb vaker met S gesnapchat en geappt enzo, maar nooit voelde ik iets voor hem omdat ik dacht dat hij me toch niet leuk zou vinden, ook door T. Maar deze carnaval had ik kaartjes voor een cafe waar we altijd heen gaan, en zo hoef je niet in de rij te staan, maar mag je zo naar binnen. Deze kaartjes staan niet op naam dus ik gaf ze door aan andere zodat zij ook naar binnen konden. Nou had ik met S een afspraak gemaakt dat ik dat bij hem en zn vriendengroep ook zou doen.
Dit hebben we dus ook de hele tijd gedaan, en hierdoor appte we ook steeds en zag ik hem iedere dag best vaak en stond ik ook vaak bij hem.
Op de 2e dag van carnaval, 's nachts toen hij thuis was, zei hij dat een aantal vrienden van hem hadden gezegd dat hij met mij moest gaan zoenen, omdat we steeds bij elkaar stonden. Toen zei ik, dat mijn vriendinnen dat ook telkens zeiden. Toen zei hij, oh dat komt wel deze carnaval… :flushed:

Steeds toen ik hem zag gingen we praten en het was altijd super gezellig! Ook hebben we nog samen gedanst, en toen hij zei dat hij naar huis ging gaf hij me n kus op mn wang.
Maar verder is er eigenlijk helemaal niks gebeurd… Ja we appen nogsteeds en hebben ook nog gepraat in de stad, maar verder…

Het lijkt gewoon een beetje alsof hij niet met me wilt zoenen wanneer zijn vrienden erbij zijn, wat best logisch is omdat T daar ook steeds bij is.

Hij negeert me af en toe op app, maar soms houdt hij ook t gesprek op gang…

Ik heb echt werkelijk geen idee wat ik hiermee aanmoet… Ik durf niet teveel te vragen hoe t zit, omdat hij weer vrienden is met T.

Iemand tips? Hij was trouwens niet zat toen hij dat schreef van dat komt wel deze carnaval, dat denk ik tenminste!

Alvast heeel erg bedankt! xx

Je zou kunnen grappen van ja, het kwam er niet van he? :wink:
Ik denk dat je het beste een keer kan afspreken ofzo met hem, of met uitgaan op hem afstappen.
Dan kun je zeggen laten we een wat rustiger plekje opzoeken, dan ga je naar een plek waar zijn vrienden niet bij zijn en wie weet gebeurt het dan.

Dus omdat zijn en jouw vrienden zeggen dat jullie moeten zoenen, moet dat maar? Wtf, dat bepaal je nog altijd zelf.

Ik zou er niet te veel van verwachten. Met carnaval gaat iedereen los en is iedereen vrijer enzo. Het feit dat hij jou op jouw wang zoende en niet op je lippen, zegt mij dat hij dat ook gewoon niet wil - maar ik kan het fout hebben natuurlijk. Ik zou gewoon niets doen. Gewoon appen, misschien een keer wat afspreken, maar niet meer over het zoenen beginnen. Like I said, met carnaval is iedereen gewoon anders.

Hij heeft net niet meer gereageerd op whatsapp, en ik zou ook niet weten wat ik nu zou moeten sturen eerlijk gezegd… dus t gesprek loopt denk ik ten einde…?

Maar thanks voor je advies! xx

Ja klopt dat iedereen met carnaval anders is, maar ik gok 1,5 / 2 maanden geleden was hij ook telkens met me aan t flirten in de stad. Hij pakte mn hand vast en stond dicht bij mij, maar op dat moment had ik er gewoon geen behoefte aan. Dus het is niet zo dat het alleen door deze carnaval komt.

En ook over dat zoenen, dat bepalen we idd nog altijd zelf hahahaha. Thanksss!

Maar hij reageert niet meer op WhatsApp, terwijl je hem wel iets hebt gegeven om op te reageren? Dus bijvoorbeeld dat je wel een vraag hebt gesteld.

Als dat zo is dan zou ik het contact nu vanuit hem laten komen. Of misschien volgende week nog iets sturen. Maar nu even niet, dan komt het wanhopig over.

Was niet echt een vraag, we hadden n gesprek voor n foto en ik zei daar iets over, toen reageerde hij niet meer.

Maar idd, ik ga even afwachten of hij me nog appt of iets. Thanks voor je advies! X

Misschien is hij wel geïnteresseerd maar gewoon niet het type om te zoenen in het openbaar, waar zijn vrienden bij zijn. Of om überhaupt zomaar met iemand te zoenen?

Mijn vriend zoende me ook niet na onze eerste date terwijl hij later zei zeker te weten dat ik zijn vriendin zou worden, Gewoon omdat hij wilde dat het niet te snel zou gaan.