dilemma

oke, ik heb dus een probleem.
al een tijdje vind ik een jongen leuk, hij is een van me beste vrienden, en hij zit bij me in de klas. alleen een van me beste vriendinnen vindt m ook leuk, en dat weet ik ook. maar t is nooit de bedoeling geweest dat ik m van dr afpakt. laatst had een vriendin gevraagd of hij me leuk vond, en hij zei van wel. alleen hij is bang dat als we een relatie ofzo krijgen dat t onze goede vriendschap verpest… dusjaa, ik weet niet wat ik moet doen? moet ik iets met m krijgen , of gewoon vrienden blijven met hem, want ik denk dat mijn vriendin t niet leuk vind als ik iets met m krijg… :wink:

Hm. Zij mag niets met hem krijgen, en jij ook niet. Maar jij kunt er natuurlijk niets aan doen dat hij jou leuker vind dat jouw vriendin. En tja, als je dit advies niet opvolgt dan is het mogelijk dat jouw vriendin jullie vriendschap verbreekt. En als dat gebeurd, dan kán je een relatie krijgen met die jongen, maar ook hier is de kans dat jullie je goede vriendschap kan verknallen. Denk goed na, wat wil je echt?

heb het er met je vriendin over en vraag of zij hem leuk vind(ook al weet je dat al)
lok het zo verder uit en zeg dat jij het ook wel aardig vind ofzo

maar in ieder geval heb het er met haar over
als je dat niet durft doe het dan op msn/hyves of iets dergelijks

Jaa ik snap het. maar het probleem is ook dat mn vriendin ook heel bitchie doet , als ze met m is. en ik heb ook best vaak ruzie met dr… maar die jongen , is ook een van me beste vrienden, en als ik m opeens niet meer leuk vind en hij mij wel, zal het dan onze vriendschap tussen mij en die jongen niet verpesten?

jaa, ik weet al dat ze hem ook leuk vind,
ze zit ook elke keer op msn te zeggen; ik begin msteeds leuker te vinden, maar t probleem is dat ik m dan ook leuker vind. maar ik doe t niet express, om m af te pakken snapje hihi

ik zou er met je vriendin over praten, of zij het erg zou vinden?

ehmm, ze had mn tweet gelezen dat ik met m ga afspreken.
alleen nu zegt ze dat ik haar nak, want ze vindt m dus ook leuk…
dus ik denk dat ze t wel erg vindt…

Gewoon op je gevoel af gaan. Wij kunnen je niet helpen, je moet zelf de keuze maken. Als die vriendin echt een goede vriendin van mij zou zijn en we vonden dezelfde jongen leuk, zou ik met haar afspreken dat we beiden die jongen met rust laten. Als zij toch zo bitchie blijft doen, zal ik er eens goed met haar over praten. Kan ze die jongen niet met rust laten? Dan is ze blijkbaar toch niet zo’n goede vriendin en kun jij hem mooi inpikken!