Dilemma

Ik heb een beetje een soort gewetensvraag.
Ik vind een jongen uit mijn klas erg leuk. Maar hij had dus met een goede vriendin van mij. Sinds een maand is het uit tussen hun, ze hebben het soort van ‘samen’ uitgemaakt.
Zou het dan raar zijn als ik iets met hem begin? Hij vindt mij ook leuk heeft hij gezegd.

Die vriendin is echt allerliefst dus ik wil háár sowieso niet kwetsen!

Misschien moet je eerst even aan je vriendin vragen hoe zij erover denkt.
Als ze over hem heen is, zou het geen probleem zijn denk ik.
Maar als ze het niets vind tjaa, dan zul je moeten kiezen…

Ikzelf zou het niet doen.

Maar, je kan er ook over praten met je vriendin, wat zij er van zou vinden
Vriendinnen gaan wel voor :wink:

& als ze het niets vind wees dan een goede vriendin en kies voor haar. nahja zou ik doen.

Zou ik ook doen hoor, maarja ik ben haar niet.

Wat zij zeggen :slightly_smiling_face:

Ik zou er goed met je vriendin over praten, kijken wat zij ervan vindt, maar in principe is een ex verboden terrein. Er zal in dit soort situaties namelijk altijd een teleurgestelde zijn, ook al zal ze waarschijnlijk zeggen dat ze het niet erg vindt, maar als ze echte liefdes gevoelens voor die jongen had, zal het haar pijn doen hem met jou te zien. Mijn motto is altijd: No sex with an girlfriends ex… :slightly_smiling_face:

ik zou het eerlijk gezegt niet doen. Niet na een maand iig. Soms worden mensen er heel chaggie van

Thanks allemaal, ik denk dat ik ook maar even van hem afblijf, want er zijn zoveel leuke jongens die niet de ex van mijn vriendin zijn dus dan stort ik me daar maar op. :meisje:

Volwassen van je :slightly_smiling_face:! Lijkt me een goede oplossing :grinning:

Girls before bro’s. ( als ze het goed vind, ga ervoor :stuck_out_tongue:).