dilemma

In maart kan ik kiezen tussen een weekendje met school naar parijs of een weekendje met me vriend en zijn ouders weg ergens in NL. Het valt allebei op dezelfde datum maar ik weet echt niet wat ik moet kiezen!!
Ik haat de mensen op school maar met 2 vriendinnen kan het echt een superweekend in Parijs, we mogen doen wat we willen en ik ben nog nooit in Parijs geweest.
Maar met me vriend kan het echt een heerlijk weekendje worden, we hebben het 13 maanden en ik zie hem niet heel erg vaak en ze familie is ook superleuk, en kan het hem bijna niet aandoen om niet mee te gaan.
Wat moet ik nou kiezen?!?!

?

uhm ik weet niet dat moet je toch wel zelf kiezen maar doe gewoon het gene waar je het meest zin in hebt…

doe steen-papier-schaar met iemand. als jij wint, ga je naar Parijs, wint de ander, ga je met je vriendje mee.

steen-papier-schaar is dé oplossing voor alles xD

Ik doe meestal het gene waar ik het meeste spijt van krijg als ik niet ga, en het gene wat ik niet zo snel meer zou doen.
En ik weeg ook af wat het leukste is enzo. Maar het is wel een dillemma, kan je vriend het neit verschuiven?

nee ze hebben dat huis al helemaal geregeld enzo… het is met heel veel familie enzo

Idd! Mijn vriend en ik doen altijd steen-papier-schaar als we iets niet kunnen beslissen xD
Maargoed… Ik zou hetgene doen wat je neit zo snel meer zou gaan doen. Hetgene waar je het meeste spijt van krijgt als je het niet doet.
En Parijs is echt super leuk, maar een weekend weg met je vriend natuurlijk ook… Ik snap je dilemma x]

ik vind steen-papier-schaar niet echt een goede manier om zoiets best grootst te beslissen… want wil wel zeker weten dat ik de goede beslissing neem… maar het is echt moeilijk :frowning_face:

Ik zou zelf naar Parijs gaan… De kans dat je nog een keer naar Parijs gaat is veel kleiner dan dat je ooit nog op vakantie gaat met je vriend (denk ik)

ja daar heb je gelijk in !

ik ga van allebei spijt krijgen als ik ze niet kies denk ik …

ik zou kiezen voor weekendje weg met je vriendje, ik weet niet, ik ben gewoon graag bij mijn vriendje en je hebt al best wle lang met hem:D

al hoewel, een weekendje parijs waar je vanalles kan doen zonder dat iemand er op let(A)…

MOEILIJK!! (ja aan mij heb je ook niksxd)

Ik zou voor Parijs gaan, dat gebeurd niet snel nog een keer dat je met school daar naartoe gaat…

Kan je vriendje niet gewoon mee naar parijs :smirk: ?

Ik denk dat je vaker met je familie + vriendje op vakantie gaat.
Maar dit is Parijs en je gaat niet elke jaar met je school naar parijs denk ik zo.

Ja, stop je vriendje gewoon in je koffer NAAR parijs :grinning:!