Dilemma!

Hallo,
ik heb echt een dilemma. Ik ging uit met een vriendin van me, zij vertelde me doodleuk dat ze met een jongen had gezoend en ook nog eens geslapen. Die jongen noem ik even voor het gemak maarten. Maarten was een jaar geleden de crush van een van me beste vriendinnen, zij heet Jullia, ze heeft ook met hen gezoend na heel lang achter hem aan hebben te lopen. Ik mag het van mijn andere vriendin niet door vertellen want dat zou ze niet leuk vinden. Het erge is dat Maarten ook spijt had enzo dat hij met Jullia was gegaan. Vlak daarna is mijn andere vriendin dus met hem het bed in gedoken. Maarten is wel echt een player maar toch ik vind het echt niet kunnen, er zaten minder dan wat weken tussen en kom er nu pas achter Wat nu? Moet ik het vertellen aan Jullia? Het stomme is dat die twee meiden dus ook weer goede vriendinnen zijn…

wat zouden jullie in deze situatie doen?

Ik zou doen:
dit op girlscene zetten en aan andere vragen?
want ik heb ook echt geen-idee. want als je niks zeg en jullia er zelf achter komt, ja dan is het nog erger. god wat is dit ingewikkeld! misschien moet je hun maar laten bekvechten en doen alsof je het bent vergeten?

Je vriendin vraagt je om je erbuiten te houden.
Zeg gewoon tegen dat meisje die met Maarten iets heeft gedaan, dat wat ze heeft gedaan écht niet kan, maar laat het daar ook bij.
Zij moet er zelf iets aan doen, het is niet jouw taak.

Anders krijg jij weer ruzie en drama.

Dankjewel voor de reacties,
Dat is wel zo maar andersom had ik het wel heel graag geweten…

Als zij zomaar zoenen en het bed induiken met een jongen waar ze geen relatie mee hebben vind ik hem niet meteen een player. Als die meiden er zelf voor kiezen dat ze dat met hem willen doen, ookal weten ze hoe die jongen is, hoeft dat toch niet jouw probleem te worden?

nee hij is een player in de zin dat hij gewoon een slet is en heel veel meisjes afgaat, en dat is dan ook niet mijn probleem. Jullia vond hem echt leuk en nu gaat ene goede vriendin van dr even met hem naar bed…

Ik snap niet waarom dit jouw probleem is?

Ik zou het vertellen, eerlijkheid duurt het langst en het is zijn probleem, niet het jouwe. : )

dank nog voor al jullie reacties, ik heb besloten om het haar toch te vertellen.

Moet je idd doen, vraag haar om niet te vermelden dat jij het zei. Maar dat ze het via via heeft gehoord ( hij heeft het vast doorverteld :grin:)