Hallo allemaal,
Ik zit met een dilemma, en ik weet eigenlijk niet zo goed wat ik er mee aan moet. Het gaat over twee vrienden Joey en Nick, ik heb ze allebei tegelijk leren kennen.
In het begin vond ik Joey heel leuk, maar echt leren kennen hebben we elkaar niet. Ik denk een jaar later kwam ik ze allebei weer tegen tijdens het uitgaan, toen viel ik eigenlijk wel een beetje voor Nick. Twee maanden lang praatte we iedere zaterdag avond met elkaar, en dan ook echt uren. Ik vind dat een jongen een meisje als eerst hoort te zoenen, en Joey probeerde Nick steeds zover te krijgen dat het ook uiteindelijk gebeurde… we hebben een week later nog samen film gekeken. Alleen mijn gevoel voor hem ebte steeds verder weg. En nu ben ik het kwijt. Dit is alweer 3 maanden terug. Maar we kunnen nog steeds goed met elkaar omgaan.
Zaterdag ging Joey tegen me praten… mijn gevoel voor hem was al nooit helemaal weg. Maar hij zei het volgende:
je hebt Nick hiermee echt geen pijn gedaan, en hij stond eerst helemaal niet om je te springen. Later wel maar toen beeindigde jij het. Ik wil je wel beter leren kennen, want we kennen elkaar nauwelijk… en volgensmij ben je echt slim, een beetje verlegen, maar kan je iemand heel veel liefde geven. Je bent echt een Sisi, want je ziet graag dat jongens alles voor je doen in de liefde. Ik ben ook met heel veel meisjes geweest, maar heb het ook nog steeds niet gevonden.
Daarna hadden we nog oogcontact, en had ik nog een leuk berichtje op zijn Hyves achtergelaten. Alleen daar reageert hij dan weer niet op… wat hadden jullie gedaan? ik weet eigenlijk niet zo goed wat ik hiermee aan moet. Kan ik het uberhaupt wel maken?
Alvast bedankt!