dilemma

[i] Ik heb een vriend waar ik al 3 jaar mee ga.
Vandaag kreeg ik van mijn vriendin te horen dat zij via via had te horen gekregen dat toen wij samen op vakantie waren (1week) (vriendin en ik) hij met een aantal jongens was uitgegaan en meisjes hadden opgepikt.
En dat ze het feestje bij hem thuis hebben verder gevierd en dat hij zou zijn vreemdgegaan met een van die meisjes.

Ik weet niet wat ik moet doen.
Ik voel me verdrietig en boos tegelijkertijd.
Moet ik hem erop aanspreken?
-heb het idee dat hij dan boos word dat ik hem niet vertrouw

zou iemand me kunnen helpen…

liefs[/i]

Sowieso aan hem vragen, want als je niks doet blijf je je zo verdrietig voelen!

3 jaar is lang zeg!
Maar als je het niet zeker weet zal ik het in ieder geval wel vragen of hij het wel gedaan heeft.

Ik zou het ook aan hem vragen wat er is gebeurd. zeg dat je gewoon zeker wilt weten wat er gebeurt is. (iedereen zou zoiets toch willen weten als ze zoiets gehoord heeft)

Ja, ik weet ook niet precies nog hoe ik het moet brengen… zonder dat hij boos wordt dat ik hem na al die jaren nog niet vertrouw…
ik zie hem morgenavond en ben er helemaal misselijk van

Zeg:
Schat ik vertrouw jou. Ik geloof jou, maar ik heb gehoord dat (verhaal wat je gehoord hebt) en ik wil van jou eerlijk weten of dat ook waar is.

face to face, niet op msn of aan telefoon.

Eerst vragen aan je vriendin van wie ze het gehoord heeft. Via via is te vaag. Was het van een of ander meisje, of was het van zijn beste vriend?

En sowieso je vriend ermee confronteren. Als hij zo’n gerucht over jou hoorde zou hij het ook aan jou vragen…

Dit inderdaad!

Oke dankjewel. Ik ga het morgenavond aan hem vragen…
Kijken wat ie te zeggen heeft…

Nu wil ik het ook wel weten…

idd. en gewoon recht in zijn gezicht en niet via msn ofzo

Succes he meid!
Ben het eens met wat de andere zeiden.

Niet gelijk beschuldigen van vreemdgaan maar vraag eerst rustig of het waar is dat hij toen uberhaupt is wezen stappen en als dat zo is of hij dan ook inderdaad thuis en afterparty heeft gegeven en uiteindelijk de grote vraag… is er toen iets met een ander meisje gebeurd!

Maar je bent gister bij hem geweest om te praten? En?

Wat JUST_ONE zegt!

zou toch wel even met hem praten … ik weet het is niet makkelijk :wink:
heb zelf ook zo’n dillema gehad … maar ik zal met hem face to face indd
gaan praten nooit via de telefoon, sms of msn. succes

[i]Ben bij hem langs geweest en heb het gevraagd…
Hij heeft toen het hele verhaal verteld wat er die avond gebeurt is…
Dat een vriend van hem een meisje mee had genomen en dat ze naar zijn huis zijn gegaan. En die vriend is met haar gaan vertellen etc. en hij is met de jongens gaan gamen in de woonkamer. Hierna is die vriend ook met dat meisje weggegaan om haar thuis af te zetten. Hij weet ook niet hoe zoiets tot stand is gekomen…

[/i]

nou gelukkig maar … ! Hoef je daar ook niet meer over in te zitten
en je zorgen te maken!