dilemma!

Hoihoi! (:

Ik zit echt met een dilemma, ik zal het proberen kort te houden.
Ik zou vorige week zaterdag met een jongen naar de bioscoop gaan (waarvan ik niet weet of ik hem leuk vind, maar daar zou ik dan wel achterkomen) maar toen werd ik ziek en moest ik dus afzeggen. Dus nu hebben we afgesproken voor aanstaande zaterdag.

Komt mijn moeder nu opeens met het idee om winterjas en laarzen etc te kopen, op díé zaterdag. en ik vind dat altijd echt heel erg leuk, en mijn moeder heeft niet vaak tijd om zulk soort dingen te doen. maar ik vind het zo lullig om weer af te zeggen, maar ik vind het ook niet leuk om niet mee te gaan met mijn moeder. want ze vind het altijd heel erg leuk. ):

oja en mijn zusje gaat dan haar eerste paar spitzen voor ballet kopen, en daar moet ik waarschijnlijk bijzijn omdat ik 8 jaar erop heb gezeten.

heeft iemand een idee wat ik moet doen?
alvast bedankt in iedergeval. (:

Je kan toch 's avonds met hem naar de bioscoop gaan, en overdag met je moeder shoppen?

Maar je gaat toch meestal 's avonds naar de bios en overdag shoppen? If not, ga dan naar een latere film als hij dat goed vind of anders iets eerder weg met shoppen.

Ja, dat kan. maar als ik naar de bioscoop wil moet ik een half uur met de bus naar de stad, en ik mag niet tot heel laat wegblijven omdat ik pas 14 ben…

zorg dan dat je rond een uur of 6/7 naar de film gaat ofzo? dan kan je tot 5 uur ofzo met je moeder shoppen

Je kan ook vragen of die zondag kan : )
of het eerlijk aan je moeder uitleggen.
u know me hihi.

Idd.
Ik snap trouwens wel dat je je lullig voelt, dat heb ik ook altijd met mijn moeder…

Kan je niet 's ochtends gaan winkelen met je moeder tot 's middags.
En 's avonds met je date naar de bios? Samen op de fiets, zolang hij je maar thuis brengt.
Zo zou ik 't oplossen. Kan je meteen je nieuwe laarzen showen.