Heee
Ik heb een tijdje terug leuke jongen leren kennen via tinder en we zijn met ruzie uit elkaar gegaan. We hebben toen een paar keer afgesproken en waren allebei verliefd op elkaar, we wilde het nog geen relatie noemen omdat we elkaar ook nog niet heel lang kende. Een paar dagen nadat ik bij hem geweest was, heeft hij al het contact verbroken. Hij wilde geen relatie en gaf aan daar nog niet klaar voor te zijn. Hij heeft autisme en dit maakt dat het voor hem lastig is. Dit was zo’n 6 weken geleden. Sinds donderdag heeft hij weer contact met mij gezocht. Hij schreef mij dat hij rust nodig had en zegt hij sorry, maar ook dat hij snapt dat ik hem niet kan vergeven.
In de weken dat we geen contact hadden is er geen dag voorbij gegaan dat ik niet aan hem gedacht heb. Van de ene kant was ik blij met zijn bericht en van de andere kant wist ik niet goed wat ik er mee moest. Ik heb hem toen terug gestuurd dat ik hem nog één kans wilde geven om met mij te praten via skype. Dit wilde hij eerst niet, maar zei wel dat hij mij terug wilde en dat hij niet zonder mij kan. Uiteindelijk gezegd dat ik hem die avond nog één kans zou geven om te kunnen skype en als hij dat niet wilde dat ik dan al het contact zou verbreken.
Nu hebben we gisteren dus 1,5 uur geskyped. Het was zo fijn om hem weer te zien en te spreken. Hij heeft wel honderd keer zijn excuus aangeboden en begrijpt dat ik hem niet zomaar kan vergeven. Verder hebben we over van alles en nog wat gesproken. Hij wil in ieder geval vriendschap, maar gaf ook aan dat hij hoopt dat ik het in 2017 opnieuw met hem opnieuw wil proberen voor een relatie. Mijn gevoelens voor hem zijn niet weg en het liefst zou ik het opnieuw met hem willen proberen. Maar het probleem is dat iedereen zegt dat hij niet goed voor mij is en dat ze bang zijn dat hij opnieuw contact verbreekt en dus mijn hart opnieuw breekt. Mijn ouders zouden ook liever hebben dat we helemaal geen contact meer hebben. Ik durf hun dus ook niet te vertellen dat we misschien toch nog wel een relatie krijgen.
Hebben jullie misschien advies/tips voor mij?