dilemma.

heee girls,

ik heb een dilemma…
Ik moest vandaag werken en daar werkte dus een leuke jongen.
Ik stond voor oralb en hij wilde een tandenborstel hebben, dus ik ging hem een beetje helpen waardoor we eigenlijk aan de praat raakte. Daarna hebben we ook nog gepraat over andere dingen en vroeg die ook of ik volgende week weer moest werken maar helaas was dit dus mijn laatste dag daarzo.
Tijdens het gesprek maakte die echt veel oogcontact, wat ik dus heel lastig vind omdat ik best onzeker ben en word daar gewoon snel verlegen door. Voordat die wegging kwam die nog naar me toe om me helemaal te bedanken.

Maar het probleem is dus dat we elkaar helemaal niet voorgesteld hebben…
Ik ben dus achter zijn naam gekomen omdat die heel groot op een a4’tje had geschreven “afblijven deze is van …” zodat ze van ‘zijn’ tandenborstel afbleven. Ik moest daar best hard om lachen want het was gewoon komisch. Toen ik thuis was ben ik gaan zoeken op zijn naam (goolge ghehe) en daar achter heb ik apple medewerker gezet omdat die dus voor apple werkt. Nu heb ik hem dus gevonden maar durf hem niet toe te voegen op fb want dan voel ik me dus een vette dikke stalker aangezien ik dit dus nooit normaal kon vinden. Mensen zeggen gewoon dat ik het moet doen maar ik heb echt even meer meningen nodig voordat ik die stap ga durven te zetten of het juist niet ga doen.

please help.

Gewoon doen.

Ik zou het gwn doen Het kan idd een beetje vreemd overkomen als hij je niet leuk vindt, geen interesse toont enz. Maar ik denk niet dat het zo is. Kortom doen! Ik denk niet dat hij het erg vindt :wink:. Waarschijnlijk had hij precies hetzelfde gedaan als hij jou naam had. :upside_down_face:

ja maar is het dus niet super raar aangezien ik zijn achternaam niet eens wist. Straks gaat die vet denken van omg zij heeft een vette research gedaan :O.
Maar nee hij was wel geïnteresseerd enzo, denk ik … haha

Bekijk het is andersom, wat als hij jou ging toevoegen op Facebook? Zou je toch ook stiekem heel erg leuk vinden denk ik haha. Gewoon doen!

Ik zou hem toevoegen!

toevoegeeeeen!!!

nou ik heb hem dus toegevoegd maar hij heeft helaas al een vriendin, dus dat is erg jammer :frowning_face:.
Ik heb dat echt altijd, echt zoooo vervelend.
Of ze hebben een vriendin of ze doen niet aan een relatie.

Ow jammer, maar maakt niet uit. Je vindt ooit wel je prins op het witte paard. :wink: