ik zit op het moment nogal met een dilemma - hoewel ik op zich wel weet wat de beste optie hier is zou ik graag ook wat advies willen ;__;
ik heb een hele goede vriend. hij vindt mij al een hele tijd leuk, en ongeveer een maand geleden had ik ook wat gevoelens voor hem. dit heb ik hem verteld [stom genoeg] en hij was helemaal happy.
helaas… zoals het zo vaak bij mij gaat, vond ik hem na een paar dagen al niet meer leuk. ik had dus beter moeten weten en mijn mond dicht moeten houden over mijn crush.
ik zou hem het liefst gewoon de waarheid vertellen want iedereen verdient dat, maar: hij is heel zwaar depressief. tot aan zelfmoordneigingen toe. hij heeft me zelfs al een paar keer verteld dat het zijn grootste angst is dat ik hem ‘friendzone’. dus ik ben bang dat als ik hem zeg dat ik hem niet meer leuk vindt, dat het heel erg mis met hem gaat.
ik heb hem al 92385025x op het hart gedrukt dat hij zich het beste kan laten behandelen, maar hij weigert alle psychologische hulp. :c
wat zouden jullie doen? het toch aan hem vertellen met alle gevolgen van dien? misschien valt het allemaal wel mee, wie weet. maar ja. idk. #__#