Dilemma..

Ten eerste; nee ik ben geen trol.

Oke, ik heb een groot dilemma/probleem.
Ik heb ongeveer 2 jaar een vriend en het liep al niet op rolletjes tussen ons. Ik miste het ‘‘vrije’’ leven van het uitgaan en sjansen. Hij mist dat niet, hij heeft dit nooit meegemaakt.
Hij is naar mijn mening veel te gehecht aan mij, waardoor hij onbewust misschien het uitgaansleven en andere meisjes mist, denk ik.
Ik hoop dat het nog te volgen is.
Nu hadden we een afspraak gemaakt om een maand soort van onofficieel uit elkaar te gaan en dus mocht je doen wat je wilde doen. Daarna zouden we kijken wat je miste en of je nog van elkaar hield.

Zodoende heb ik iets heel stoms gedaan, er woont namelijk een jongen (vriend) bij mij in de buurt en ik heb altijd al een zwak voor hem gehad, we vonden elkaar altijd al leuk (voordat ik met mijn vriend kreeg.)
Ik was het hele weekend alleen thuis en hij kwam dus langs. Zo gezegd zo gedaan hebben we gezoend, en meerdere dingen behalve seks. Hij wilde wel seks, maar daar heb ik niet mee ingestemd.

Nu voel ik me een enorme slet en heb ik spijt. Hoewel ik wel altijd een zwak voor hem heb gehad.

Nu weet ik niet wat ik moet doen? Mijn vriend heeft overigens niet met iemand gezoend oid.
Ik hou echt enorm veel van mijn vriend, en dat wat gebeurd is was puur uit lust denk ik.

sorry voor het enorm lange verhaal.

Je was een maand, een soort van ‘‘vrijgezel’’ en misschien had je dit gewoon even nodig? Als je zeker weet dat het gebeurde door lust, en je nu zeker weet dat je met je vriend verder wilt, zal ik dit gewoon bespreken met hem…

Wees eerlijk tegen je vriend. Wat je hebt gedaan is niet slim, maar je hebt tenminste geen seks gehad met die jongen. Ik hoop dat je (ex-) vriend je nog terug wil. Dit is nu eenmaal gebeurd en het zou ook niet goed zijn om tegen hem te liegen en een relatie met hem te hebben terwijl hij niet het hele verhaal kent. Je ziet nu tenminste wel in dat het fout is.

Sorry, maar wat is nu precies je dilemma?

Moet ik het vertellen of niet, wat moet ik zeggen tegen de andere jongen. Gewoon mijn hele probleem.

Het is goed dat je inziet dat je fout zat. Ik zou eerlijk zijn tegen je vriend.
En ik weet niet of je die andere jongen nog vaak ziet/spreekt? Als hij erover begint zeggen dat dit absoluut níét voor herhaling vatbaar is.

Ja ik ga het mijn vriend ook wel vertellen, maar ik ben gewoon nog steeds heel gevoelig voor die jongen. Niet qua liefde maar wel qua lust. En ik mis die intimiteit heel erg bij mijn vriend, daarom ben ik het ook daar gaan ‘‘zoeken’’. Misschien dat dit het verhaal nog iets duidelijker maakt.

Sorry hoor maar je spreekt zelf af om te doen wat je wil, dan doe je wat je wil en is het ineens niet goed. Wat is nou het probleem dan? :dry:

Ik zou het eerlijk tegen je vriend zeggen, misschien dat jullie het spannender kunnen maken? Dan hoef je het ook niet bij een ander te zoeken. Ik zou het ook eerlijk zeggen tegen die jongen bij jou in de buurt, je hebt een vriend. Je zou moeten kiezen tussen je vriend waar je van houd en die jongen om de lust. Ik zou het wel weten als ik jou was…
Met je vriend kan je erover praten en samen bedenken hoe jullie het spannender kunnen maken.

Dit. Plus dat de kans er misschien in zit dat je je vriend wel erg kwetst aangezien hij heel gek op jou is. Maar je moet het wel vertellen vind ik.

Herkenbare situatie je mag me altijd noten.
Maar vertel het hem alsjeblieft! Praat er met hem over en blijf eerlijk.

Nou, doordat dit is gebeurd weet je wel dat je echt met je vriend verder wilt! Je vriend moet eigenlijk ook accepteren dat je dit hebt gedaan, omdat jullie hadden afgesproken dat je mocht doen wat je wilde. Je klinkt alsof je er echt spijt van hebt en ik hoop dat je vriend dat ook zal merken. Ik kan wel begrijpen dat het moeilijk voor je vriend is, maar ik hoop dat jullie weer fijn bij elkaar komen!

Ik ga het hem vanavond wel allemaal vertellen, maar ik maak vaker van die soort ‘‘grapjes’’ en ben dus bang dat ie me niet geloofd :")

Ik denk wel dat het allemaal goed komt, ben alleen bang dat ik terugval als ik die jongen weer tegenkom ergens.