Dilemma

Heei allemaal,

Ik heb een dilemma, ik heb vorige week besloten dat ik vanaf nu niets meer ga uitgeven aan kleding. & dan in mei een hele grote shopsessie te houden want dan heb ik €600 gespaard. . Alleen zag ik net een paar uggs voor maar €90! (Ze zijn zeker echt) Zal ik die uggs kopen of wachten tot zomer en dan shortjes,jurkjes etc kopen?

Xx

Uggs voor €90,-? Nooit van gehoord. Ik zou me lekker concentreren op de zomer. Pasteltintjes inkopen! (:

ik zou gewoon niks uitgeven ,en wachten tot zomer

Me tante werkt bij uggs-winkel & nu zijn uggs al in de sale dus extra omdat zij daar werkt :slightly_smiling_face:

uggs kan je over een tijdje niet meer dragen, dus ik zou voor de zomerkleding gaan!

Ik zou wachten, je kan ze nu maar een korte tijd dragen en misschien vind je volgende winter iets volledig anders leuk! En dan zit je daar met je Uggs van “maar” 90 EUR want als je iets niet draagt, is 90 EUR alsnog een heleboel geld!

Ik zou wachten, de winter is al bijna voorbij.

Als je ze echt graag wilt en zeker gaat dragen komende winter, zou ik zeker investeren in de Uggs. 90 euro is een goeie deal, en dan houdt je nog steeds een immens bedrag over om later kleren te kopen. Wie weet krijg je er later spijt van en wil je toch nog Uggs, en dan moet je de volle prijs betalen.

Ik zou die Uggs kopen! Het is nog lang geen zomer en €510,- voor kleding is alsnog een groot bedrag! :slightly_smiling_face:

Ja ik ga die uggs kopen , ik kan ze volgend jaar gewoon nog aan & heb dan 110€ bespaard!

Uggs kopen! Handig voor volgende winter alvast en je kan ze nu ooknog aan.

Ik heb al 2 paar uggs :

1. Mini’s donkerblauwe
  2. medium chestnut

Ik wil nu Mini Bailey kopen welke kleur? BLACK/CHESTNUT?

ik zou zwarte kopen (:
aangezien je al een paar chestnut hebt.

nee niet doen

maarr wil jij wel mij friendin sijn ? :hugs: :hugs: :hugs: :hugs: :hugs: :hugs: :hugs: :hugs: :hugs: :hugs: :hugs: :upside_down_face: :upside_down_face: :upside_down_face: :upside_down_face: :upside_down_face: :upside_down_face: :upside_down_face: :upside_down_face: :upside_down_face: :upside_down_face:

DAT WAS MIJN ZUSJE SORRY

^hahahaha

Ik zou wachten op de zomer, maar ik vind uggs dan ook niet mooi genoeg om er 90 euro aan uit te geven.