Dilemma .. vertrouwen?

He there! Ik zit met een dilemma. Afgelopen weekend zat ik met mijn vriend naar foto’s te kijken voor kleding. Dit stond in zijn “screenshot” map. Toen ik de foto’s door bladerde ( hij was beneden wat halen ). Zag ik ineens een screenshot met een meisje. Ik ken haar en een tijd geleden hadden hun veel contact in de kroeg. Ik vroeg toen of hij app contact met haar had maar dit ontkende hij hevig. Nu zag ik de screenshot en staat er ook onderaan dat zij zegt “ja maar daar hebben we het morgen wel over”. En dat ze elkaar zouden zien met uit gaan (ik was er wel bij daarna en hij praatte continu met haar). Echter heb ik hem nog nooit zien appen met haar en hij beweerd nooit gesprekken te verwijderen. Ik ben er nog niet over begonnen tegen hem maar ik voel me ontzettend klote. Het gaat me er niet om dat hij met haar heeft geappt maar wel dat hij liegt tegen me. Waarom? Hij weet niet dat ik de screenshot heb gezien en heb nog niks gezegd, maar het zit me dwars. Moet ik er wel over beginnen? Of niet? Hoe moet ik het uitleggen? Ik wil niet dat hij denkt dat ik in z’n telefoon dingen zoek of zo…

Maar hoe weet je dan zeker dat hij liegt?

Omdat hij zegt dat hij niet met haar heeft geappt maar dat wel te zien is aan de screenshot. En t lijkt alsof ze vaker hebben gechat aan de screenshot te zien.

Heb je naar de datum van de screenshot gekeken? Is het zijn screenshot of heeft iemand die naar hem gestuurd?

Aan de screenshot te zien was deze duidelijk voor hem bedoeld en niet van iemand anders. Het was ook de datum dat ik hem toen vroeg of hij contact met haar had en hij hevig ontkende.

Zeg het hem gewoon. Dat je het doorbladerde en dat screenshot tegenkwam en waarom hij dan ontkent dat hij met haar appt. Dat je het appen niet erg vindt, maar door zo’n leugen wel gaat twijfelen aan de bedoelingen van dat gesprek, als je dat verbergt. Dan kan hij z’n zegje doen waarom hij loog en je hopelijk geruststellen. :slightly_smiling_face: