Dilemma: V&D vs H&M

Hola senoritas!

Ik zit midden in een dilemma& jullie kunnen me helpen misschien.
Is er iemand hier die werkervaring heeft gehad bij de V&D of H&M of hier misschien zelfs nog werkt?

Ik kwam bij beiden door de selectierondes, dus nu moet ik een keuze gaan maken& eerlijk gezegd heb ik geeen idee welke beter zou zijn.

Dus als iemand ervaring heeft bij een van deze twee ketens of iemand anders’ ervaringen bij deze winkels weet: drop urrr reactie& help deze arme besluiteloze ziel!

Ik heb geen ervaring. Maar waar winkel je het meeste? Want je krijgt neem ik aan personeelskorting en dat is handig als je daar vaak winkelt + je hebt al wat kennis.

Ik denk dat je dit het best kunt vragen in het algemene bijbaantjes topic? Daar heb ik beide wel eens voorbij zien komen!

Ik winkel bij allebei eigenlijk niet zo veel, maar het lijkt me wel tof om bij een van de twee te werken!
Ik had wel van alles opgezocht over allebei voor het sollicitatiegesprek… (die ik al heb gehad van allebei)

Maar ik wilde gewoon graag bij een kledingwinkel/warenhuis werken, na 3 jaar supermarktleven…

Qua korting ofzo maakt het dus niet zoveel uit, ik wil vooral graag weten waar de werksfeer het fijnst is!

Bij de H&M zie ik altijd jongere mensen achter de kassa en rondlopen, bij de V&D meestal wat oudere types.

Bij de V&D in onze stad valt dit nog mee, daar zie je redelijk veel jongeren.

Anyways; kies wat jij het liefste wilt en waar jij je het prettigst bij voelt. Heb je bij de V&D gesolliciteerd voor een bepaalde afdeling? Zo niet, enig idee op welke afdeling van de winkel je geplaatst kan worden? Als je echt graag met kleding wil is er natuurlijk de H&M. V&D heeft ook kleding maar er kan een kans zijn dat je op een andere afdeling als bijvoorbeeld boeken of schoolspullen wordt geplaatst. Zelf heb ik trouwens geen ervaring dus het kan zijn dat ik het mis heb wat de V&D betreft.

Zal bij die van mij wss ook wel zo zijn, Rotterdam centrum :sunglasses: