Dilemma twee jongens?

Hallo,
Ik heb al 1jaar en 7 maanden een relatie met een hele leuke jongen! Ben erg blij met hem, maar ik was al jong toen ik een relatie met hem kreeg (begin 17 jaar), dus van het echte uitgaansleven heb ik nauwelijks kunnen genieten…
Als je begrijpt wat ik bedoel…
Nu vindt er een jongen mij leuk. Hij zegt dat hij dit gevoel al 3 jaar niet meer heeft gehad, en zijn gevoelens niet weg wilt stoppen.
Nu begin ik te twijfelen, en ben ik veel te bang om gevoelens voor die andere jongen te krijgen.
Maar ik wil mijn vriendje ook niet kwijt.
Ik ben zo bang dat ik gevoelens krijg… (ps. hij werkt op dezelfde afdeling als ik in het ziekenhuis, dus ik zie hem minstens nog 1 jaar)
HELP ME ALSJEBLIEFT…

Hou het gewoon bij de jongen die je hebt, en als je die andere jongen echt leuk begint te vinden zien we wel verder…

ja we kunnen je denk ik niet echt helpen
je moet gewoon een keuze maken…
praat er anders over met je vriend, hoe moeilijk dat ook kan lijken.
of praat erover met je beste vriendin, misschien heeft zij wel goede tips!

maar niet allebei aan het lijntje houden iig!

Vind je die andere jongen nou leuk eigenlijk, of…?
Want het kan natuurlijk ook gewoon zijn dat je je gevleid voelt, en meer ook niet.

Zolang je 'm niet leuk vind, is het toch geen probleem? Ik kan ook bang zijn dat ik morgen ineens een jongen in de stad tegen kom die ik leuk ga vinden, terwijl ik een vriend heb. Maar daar schiet ik ook niks mee op, omdat het niet zo is en d’r altijd wel zoiets kan gebeuren.

En anders, als je 'm wel leuk vinden: keuzes maken.

klinkt kut, mja ik zou gewoon schijt hebben en 2 houden? dan dump je die eene weer pak je andere ofzo zo kun je nog genieten mja moet je zelf weten

het zou kunnen dat ik me gevleid voel… ik weet niet wat ik voel…
Als ik hem zie op werk, dan wordt ik wat zenuwachtig…

Sorry hoor, ik vind jou nu als een achterbaks en egoistisch persoon overkomen. Ik vind het echt ziek om vreemd te gaan/andere mensen aan het lijntje te houden voor je eigen pleziertje. Dat doet namelijk verdomd veel PIJN.

Toen ik het las, was ik het al weer snel vergeten.
Zo iets hoor je niet te doen!
Ik vraag niet voor niets om hulp!!

Nou, als je nu alleen een raar gevoel hebt als je in zijn buurt bent maar verder geen interesse in hem hebt, zou ik het gewoon voorbij laten gaan. Als je het aan je vriend verteld zal hij waarschijnlijk onnodig gaan stressen en onzeker worden.
Als je merkt dat je hem écht leuk gaat vinden of gevoelens voor hem krijgt dán zou ik even met mijn vriend praten als ik jou was.
Vertel wat er aan de hand is en dat je niet weet wat je wilt doen… Maar wil je nou echt een relatie van anderhalf jaar lang weggooien voor een jongen waarvan je niet eens zeker weet of je hem uberhaupt leuk vind? Denk het niet, dus niet te veel zorgen over maken. :wink:

heb hetzelfde! echt erg, heb m’n keuze al gemaakt : ik blijf bij mijn vriend. En toch denk ik vaak aan die andere jongen nog. sucks–’

is hij echt het waart wat je met je vriend hebt?
Is hij die 1 jaar en 7 maanden waart?
het zijn vragen die alleen jij kan beantwoorden, maar ik dnek het niet he!

Je kunt je vriend vragen wat hij ervan vind,
En je hoeft ook echt niet een record te maken van je relatie,
Stel je zelf anders de vraag,
Als ik nog 1 dag te leven had met wie zou ik van hun 2 dan uit eten gaan?

Werkt bij mij altijd wel. :wink:

xx sophie.

Woaa… die tip heeft mij nu net geholpen :slightly_smiling_face:

(ongeveer zelfde probleem)

You go

Ik zou eerst maar eens kijken of je die ander echt leuk vind, en dan zien we wel weer verder.

Ik zou gewoon verder gaan met je vriend omdat je al zolang met hem hebt, wil je dat weggooien dan?.. straks is het met die andere jongen niks!!

Ik zou niet zomaar je relatie verbreken zonder het goed doordacht te hebben.
Ik heb ook een tijdje een soort crush gehad op een andere jongen. Uiteindelijk kwam ik erachter dat ik toch écht van mijn vriend houd & niemand kan aan hem tippen!
Succes!

Je hebt al zo lang met die jongen, dat is idd zonde om weg te gooien.
Je zegt zelf dat je met een leuke jongen hebt, dus als ik jou was zou ik echt bij hem blijven. Maar dat moet je natuurlijk zelf weten.

Ik vind die vraag van nog één dag te leven echt een hele goeie!