Dilemma tussen oude en nieuwe

Ik heb al een tijdje een vriend, die ik heel leuk vind. Maar daarvoor had ik het ook heel leuk met een andere jongen waar ik ook mee heb gezoend. Die jongen wil nu weer afspreken en zoenen… Hij vind het fijn voelen en ik ook. Ik hou van mijn vriend en hij is ook veel leuker en dat besef ik me. Maar ik vind het ook leuk met die jongen en zoenen met hem
voelt heel fijn, of met hem afspreken, diepgaande conversaties… Het is gewoon fijn. Hoe moet ik hiermee omgaan? Kan iemand mij goeie tips geven

vergeten, het is niet eerlijk tegenover je vriend

Maak het uit met je vriend, hij verdient beter.

Hoe durf je te zeggen dat je van je vriend houdt

Is dat zoenen en afspreken met die andere jongen gebeurd terwijl je met je vriend had? Want in dat geval moet je in ieder geval je vriend inlichten over wat je hebt gedaan en zou ik me maar even flink schamen. Dan kan hij zelf bepalen of hij verder met je wil of niet.

Als het is gebeurd voordat je met je vriend had zou ik het contact met die jongen verbreken, of het uitmaken met je vriend. Je kunt niet van twee walletjes eten.

-

Je vriend verdient veel beter.
En ik denk dat jij niet beseft dat jou vriend daadwerkelijk zo leuk is, anders zou je niet willen zoenen met die ander.