Dilemma: perfecte jongen, baggere zoenkunsten

Ik heb een probleem en ik weet niet hoe ik deze subtiel kan oplossen, dus misschien hebben jullie tips? (:

Twee weken geleden ontmoette ik een hele leuke jongen met uitgaan, kende hem al wel een beetje van school.
Het is namelijk een hele populaire jongen, echt iedereen kent hem.
En hij is zo populair juist om z’n innerlijk, hij is ontzettend aardig en grappig en ook heel spontaan.
(Zijn uiterlijk mag er anders ook wel wezen hoor xd).

Maar we hebben toen ook nog een poos gezoend, alleen dat viel me wel enorm tegen.
Mijn eerste gedachte was toen dus ook; hmm, dit wil ik liever niet weer.
Ik kan het niet precies uitleggen, maar het was echt helemaal niet lekker/fijn.
Hij zoende gewoon heel erg heftig en wild, terwijl ik liever rustig en zacht zoen.
Hij heeft mij dezelfde nacht nog opgezocht en een berichtje gestuurd op hyves;
Was het just for fun vannacht ^^? Want ik vond het wel leuk!
xxx

Mijn eerste reactie was, help, ik wil niet nog een keer met hem zoenen!
Maar toch is hij wel heel erg leuk…
Dus ik stuurde dit terug;
haha, just for fun ja :tooth:
xx

Daarna was het eigenlijk een beetje ‘doodgebloed’.
Hij stuurde daarna nog wel een berichtje met daarin zijn nummer enzo.
Heb nog niks met zijn nummer gedaan, ik was eigenlijk van plan om even iets te bedenken hoe ik dit zou oplossen.
Ben hem na die tijd nog een aantal keren tegengekomen op school enzo, maar ik voel dan toch wel vlinders in mn buik.
Oftewel, ik begin verliefd te worden op hem!

Maar hoe moet ik dit nu aanpakken? Want eigenljk heb ik nu twee problemen.
Hij denkt waarschijnlijk dat ik nu verder niets meer met hem wil…
En het tweede probleem is dat het zoenen dus echt niet fijn is en dat ik dat niet meer wil op die manier.

Heb ik het nu compleet verpest of is er misschien nog een kansje?

Als jullie vaker zoenen, dan wordt het wel beter denk ik hoor :slightly_smiling_face:
Ik zou hem alsnog een smsje sturen, of hij een keertje af wil spreken ofzo!
Je laat een leuke jongen toch niet lopen vanwege z’n zoenkunsten?

Ik denk dat hij nog steeds wel geïnteresseerd is in je hoor. Dus stuur hem gewoon een keer smsje, dat je met hem wilt afspreken. Of als je 'm tegenkomt toch laten merken dat je nog wel geïnteresseerd bent.
En wat betreft het zoenen, dat wordt echt wel beter met de tijd. Ik zou hem niet zomaar afschrijven, want wie weet is het de volgende keer wel veel beter!
Good luck.

Dus je bent enorm op hem afgeknapt alleen omdat hij niet kan zoenen? :’) Nouja, ik snap je eigenlijk wel, maar ergens is het echt erg. :stuck_out_tongue: Zou jij het bijv. leuk vinden als een jongen jou niet meer moet alleen omdat je niet kunt zoenen?

Ik zou hem gewoon nog een keer smsen, dat je hem toch wel leuk vind en of hij een keer af wil spreken. Als je vaker met hem zoent stapt hij vanzelf wel over op jouw ritme en dan wordt het steeds beter en beter.

@misery: ja klopt, ik vind dat zelf eigenlijk ook wel erg xd. Want dat kun je wel verbeteren en verder is hij gewoon heel erg leuk. Dus zonde om hem te laten lopen. Daarom probeer ik hem nu alsnog voor me te krijgen, haha (:

oefening baart kunst

Practice makes perfect. En anders gewoon zeggen dat je van langzame zoenen houdt.

Ik had eigenlijk precies het zelfde probleem!!:open_mouth:
Hele leuke jongen, ziet er goed uit, super lief enz enz.
maar ja het zoenen was oook idd niet pefect,
ik heb het wel meerdere keren geprobeerd, maar het bleef zo.
ik heb zo’n 5x met hem afgesproken en op laatste afspraakje heb ik helemaal niet met hem gezoend, gewoon omdat ik er met hem geen behoefte aan had, maar heb hem wel hele tijd kusjes en knuffels gegeven en dat was toch wel erg fijn!

ik hoop dat je hier iets aan hebt!
ik zou dus gewoon keer met hem afspreken;)

Okee! Volgens mij verschilt dat dan ook weer per jongen ofzo…
Want een vriendin van mij had hetzelfde, maar die bleef maar op haar eigen manier zoenen.
En de keer daarna zoende die jongen ook gewoon perfect xd.
Dus dat ga ik dan maar eens proberen. (:

hahahh grappig…

maargoed…
oefening baart kunst! :stuck_out_tongue:

Dit had ik eerst ook met mijn ex, maar idd oefening baart kunst!

Dit had ik eerst ook met mijn ex, maar idd oefening baart kunst!

PRECIES DIT!

de eerste keer dat ik met mijn vriend zoende was awful! maar nu is het geweldig, oftewel: oefening baart kunst.