Dilemma, moet ik actie ondernemen?

Hoi dames,
ongeveer 2 weken geleden heb ik een jongen leren kennen. Het is een ‘nieuwe’ vriend van mijn broer, ik had hem in ieder geval nog nooit gezien.
Ik vond hem gelijk al leuk, en dacht de week nadat ik hem had ontmoet veel aan hem.
Hij had mijn nummer gevraagd via mijn broer, en zo kregen we smscontact.
Volgens mijn broer was hij erg ‘into’ mij, want hij vroeg vaak naar me.

We wilden allebei elkaar wel weer eens zien, maar de week met kerst was het erg druk, en moest hij telkens overwerken, dus kregen we niet de mogelijkheid om elkaar te zien. Na een week gesmst te hebben, hadden we elkaar nogsteeds niet gezien. Hij smste me elke dag, bijv. hoe mijn kerst was, of hoe het logeren met vriendinnen was. Het initiatief kwam dus van hem, ik had hem nog nooit uit mezelf gesmst.
Op een gegeven moment dacht ik, laat ik eens uit mezelf smsen. Dus ik vroeg hoe zijn dag was en dat ik de volgende dag wel kon afspreken. Hij smste niet terug(terwijl hij altijd snel terug smste, en hij postte wel steeds dingen op facebook). Ik voelde me dus al een beetje stom omdat hij steeds niet terug smste, maar de dag nadat ik een smsje had gestuurd reageerde hij pas.
Hij smste dat ie die avond niet kon, maar dat ie volgende week (dus deze week) vrij zou zijn en dat het dus deze week zou kunnen. Ik smste terug “Oke! Fijne jaarwisseling alvast x” en hier kreeg ik ook niets op terug(dit was dus vrijdagavond).

Sindsdien heb ik niets meer van hem gehoord, en het is nu maandag.
Ik vind het vreemd, omdat ie eerst altijd initiatief toonde en we smsten elke dag.
Ik weet dus niet wat ik moet denken, en of ik het moet laten.
Hij is 20 jaar, en ik 15 jaar. Voor jullie informatie.
Mijn dilemma: moet ik hem nu smsen of we vanavond iets gaan doen, of morgen oid, of moet ik het laten en wachten totdat hij smst.
Ik voel me ook best bezwaard om zelf te gaan smsen, ik weet het, het klinkt stom, maar dan heb ik het gevoel dat ik een beetje achter zijn vodden aanzit.
Ik krijg een beetje het idee dat ie me niet meer ziet zitten, omdat ie dus niet meer reageerd. Terwijl hij eerst erg enthausiast was.

Wat denken jullie wat ik moet doen? Ik hoor graag wat jullie van de situatie vinden.

Ik zou niet sms’en. Als hij je leuk vindt, doet 'ie dat zelf wel. Je moet er denk ik wel rekening mee houden dat mensen nog steeds aan het uitbrakken zijn van oud&nieuw ;p

Wacht af tot hij wat als eerste stuurt :slightly_smiling_face:

Oké is goed :slightly_smiling_face:

niet over hem hebben tegen je broer ofzo en zeker niet smsen en als hij je smst moet je ook 1 dag of 2 dagen wachten en dan terug smsen.

Raar advies… Waarom zou je niet terug smsen? Ik heb dat hele hard-to-get gebeuren nooit echt een goed idee gevonden, alleen in films.

Zal ik juist niet doen. Dan gaat hij waarschijnlijk net zoals haar ook 1 of 2 dagen wachten met smsen terwijl hij haar misschien meteen wilt smsen en dan wacht zij de hele tijd op zijn sms en denkt ze dat hij weer niet geïnteresseerd is of zo. Hard to get is gewoon zo dom.

Ja, een beetje vaag uitgelegd, maar je snapt het waarschijnlijk wel :slightly_smiling_face:

woeps

^ Ja, hard to get vind ik ook maar annoying haha… maar ik vind het ook weer zo moeilijk om hem niet te smsen, want nu is er geen actie zegmaar… (: