Dilemma met uitkiezen nieuwe mobiel, ervaringen gezocht!

heee!

een mobiel is media toch? dan zit k denk ik goed… :cold_sweat:

ik ben 4 december jarig!
en mag een nieuwe mobiel uitkiezen…
mn oude LG p970 (superding) heb ik in een helse bui kapotgesmeten… spijt… :sob::muscle:
maaaar…
ik twijfel tussen de galaxy sIII, iphone 4s en de samsung note,
heeft iemand ervaringen met een van deze 3?
wat zijn de voordelen en nadelen van dit toestel?

brand los!

Samsung Note lijkt mij veel te groot, maar dat vind jij misschien niet
Bij de T-Mobile winkel zeiden ze dat de s3 beter is dan de 4s, maar zelf vind ik hem een beetje plastic aan voelen. Ook tik je volgens mij heel snel iets aan wat je niet aan wilde tikken :’)

Zelf heb ik een 4s, ik vind hem wel fijn!
Als je eenmaal een iPhone hebt, wil je niet anders haha :stuck_out_tongue:

haha! de note is ook groot xd, mn oom heeft m, maar hij s wel super handig en mooi, alleen daarvan t nadeel, past niet in je broekzak :frowning_face:
met iphone kan je toch alleen muziek met itunes downloaden tegen betaling?
met android heb je wel allemaal download programmaatjes ^^

toch?

iPhone :bowing_man:

Iphone!!
Ik heb die van mij nu al 3 maanden en ben er nog steeds supper blij mee

Mijn broer heeft de galaxy s3. Hij is er heel tevreden over, reageert super snel, heel mooi scherm.

Ik zelf heb de galaxy s2 en ik vind het ook een geweldig goed telefoon, kan geen minpunten bedenken.

hmmm! ja de iphone 4 is duurder dan de s3 toch?

De iPhone 4S is echt heel mooi! Ze zijn wel fragiel. En duur. Maar wel retegeil potverdikkie

Onthoud maar gewoon dat alles van Apple duurder is dan ‘gewone’ gadgets.

Sony Xperia! Maakt niet zoveel uit welke maar zijn beter dan iphone’s

iPhone (:

iPhone, ik heb nu al 2 en een half jaar een iPhone en ik ben er dol op!

IPHONE!

welke sony xperia heb je ?? ik zoek ook een mobiel maar ik mag niet zo een dure dus ik dacht aan de sony xperia miro . is die goed ?

iPhone, for sureeee. Het is echt mijn baby’tje :’)
In ieder geval, het is echt een hele fijne telefoon.

Iphone!!
Mijn moeder heeft een samsung galaxy s2 en daar heb ik wel eens het 1 en ander op gedaan en ik vond het 3x niets ook het typen niet. Dus ik had iets van ik wil nooit een telefoon met touch screen. Ik vond het echt kak typen.

Toen mocht ik bij iemand eens de iphone bekijken dus ik van maar heb je dan geen last dat het zo kut typt? En mocht ik het uitproberen en kon ik normaal op typen zonder dat ik steeds op backspace moest drukken.
Daarnaast vind ik een iphone ook heel mooi qua design.
Ik heb dus ook voor een iphone gekozen en ben daar nogsteeds heel erg blij mee.
Heb soms wel eens te maken met die galaxy en dan denk ik ja iphone is toch beter dit kan makkelijker etc.

Maar ik heb altijd al een afkeer gehad van samsung telefoons vond het 3x niets (ook voordat het touch werd hoor) ik was altijd een nokia fan :stuck_out_tongue: Maar na mn iphone wil ik echt niets anders meer. Apple producten zijn gewoon fijn en best wel verslavend. Net zoals dat ik geen normale mp3 meer hoefde na mn eerste ipod mini.

iPhone!

Dit. Ik wil nooooooooit meer een andere telefoon, terwijl ik zo kieskeurig als de pest ben.

Ik vind de Samsung veel beter dan de iPhone, zelf heb ik sinds kort een Samsung Galaxy S Advance, en ik vind hem geweldig!

Als je een iPhone laat vallen is 'ie meteen helemaal kapot en een Samsung heeft misschien net een krasje (kijk maar op youtube voor testjes), de Samsung is veel goedkoper, én de camera is beter!

Ook vind ik de app store beter dan die van de iPhone, aangezien ze gewoon dezelfde apps hebben, maar bij de iPhone kosten alle leuke apps geld en hier zijn ze gratis, zelfs voor Whatsapp moet je bij Apple de eerste keer betalen.

Maargoed, je moet zelf maar zien wat je doet, maar ik raad je aan de Samsung te nemen.