Dilemma kale plekjes

Heee,

Ik ben 16 jaar en ik zit eigenlijk in een soort dilemma. Ik heb namelijk 3 kale plekjes op mijn hoofd. Twee zitten er op mijn achterhoofd. Bij een valt mijn haar erover als ik het los heb maar bij de andere niet. Daardoor doe ik mijn haar nooit los. De derde is klein en zit op de zijkant van mijn hoofd. Als ik een staart in heb (wat ik vaak heb want anders zie je het andere, grotere plekje) zie je dat plekje weer. Het kleine plekje is ontstaan doordat ik stuit geboren ben. Ik lag met de zijkant van mijn hoofd tegen mijn moeders rib. Ik weet niet hoe de andere plekjes zijn ontstaan. Ik ben in ieder geval best onzeker hierover en ik baal enorm dat ik veel leuke hairstyles niet toe kan passen omdat je dan mijn plekjes kan zien. Mijn moeder zei een paar jaar geleden dat er wel een operatie kan worden gedaan maar nu ben ik best wel bang daarvoor. Ook weet ik even niet hoe ik het er het beste met mijn moeder over kan hebben. Zouden jullie mij wat tips kunnen geven? Wat kan ik het beste doen? Ik denk in ieder geval wel dat ik meer zelfvertrouwen kan krijgen als de plekjes weg zijn. Dan hoef ik me een keer geen zorgen te maken of mijn haar de plekjes overdekt of niet. En dan kan ik gewoon lekker los haar in plaats van altijd vast.

Alvast bedankt!!!
xxx

1tje is genoeg