dilemma, help me!

Vrijdag gaan we met een aantal vriendinnen uit. Iedereen is single en een paar hebben een afspraak gemaakt met een jongen. Je weet wel, dat hij dan komt en dan gaan ze zoenen en zo. Nou, ik ben dus de enige die niet single is en de vorige keer is mijn vriendje ook meegegaan. Dat was allemaal wel leuk alleen ik zat telkens zo vast aan hem. En hij zat de heletijd aan me. Normaal vind ik dat niet zo erg, maar volgens mij heeft 'ie me in die 5 uur geen één keer losgelaten. Ik ben zelf al niet van dat kleffe gedoe, dus ik vond dat niet zo prettig op een begeven moment. Elke keer als ik dan even wilde dansen dan ging hij voor me staan en wilde hij schuifelen. Nouja, van schuifelen komt zoenen en zo ging het dus de hele tijd door. Maar nu weet ik dus niet of ik hem weer mee wil nemen of niet. Want dan is hij de enige jongen bij 8 meiden en gaat hij misschien weer zo klef doen. Maar anders ben ik weer de enige die niks heeft… Help me!

Ehm, je wilt iemand bij je hebben, maar je wilt dan niet dat diegene klef doet?
Da’s een beetje raar, maar goed.
Ik zou met je vriendje gaan praten…

Praat er met hem over, of hij deze keer niet zo klef wil doen?

zeg dat je hem heel leuk vind, maar iets minder dat hij zo plakt?

Het lijkt nu net of je hem mee wilt nemen ómdat je anders niemand hebt, dus alsof je vriendje zo iemand is waarmee je ‘gewoon’ even zoent.

Maar ja, je kan toch ook vragen of hij ook een vriend meeneemt? Want ik snap wel dat hij de hele avond bij jou wil zijn als hij met alleen jóuw vriendinnen is. Dan heeft hij verder niemand anders toch?

praat met hem er over of laat hij wat vrienden meenemen en dat je afspreekt met die vrienden dat ze soms ook gaan dansen en niet schuifelen.

Ik zat al op zo’n reactie te wachten toen ik het zelf teruglas. Ik vroeg ook al of hij misschien wat van zijn vrienden mee wilde nemen, maar dat wilde hij niet?

Maar oke, ik ga met hem praten vanavond.

hij gaat gewoon niet mee? het is een vriendinnen avond

Ja, waarom moet je vriendje eigenlijk mee? Ik kan dat zo irritant vinden als vriendinnen van me hun vriend meenemen naar iets wat we samen gingen doen. Hebben ze uiteindelijk alleen maar aandacht voor elkaar. Alsof je geen paar uur zonder je vriend kan…

beetje logisch dat je vriend dat doet en als je dat niet wilt, dan neem je hem toch niet mee?

als ik jou was zal ik eerlijk tege hem zijn en gewoon zegge van;
jaa ik hoop niet dat het beledigt over komt, alleen ik vind et niet zo fijn als je zo klef doet.
succes!

Als je een echte girlsnight wil, neem dan je vriendje niet mee… Als hij echt mee moet dan zorg je ervoor dat zijn vrienden er ook zijn. Want het is toch normaal dat hij bij jou gaat staan enzo want hij kent niemand anders?

Bedankt allemaal, ik ben er uit. Hij gaat sowieso niet met ons mee (want de auto zit vol, hihi). Als hij mee wil, moet hij maar met zijn eigen vrienden gaan. Dan kan ik wel met hem als ik wil, maar dan kan hij ook met zijn vrienden gaan. (Ik dus ook). En dus zit hij niet de hele tijd bij me te kleffen.
Mijn vriendinnen hebben me ook hier mee geholpen, en ik heb met hem gepraat.

Er mag een slotje op, xx