Dilemma: Blackberry of Samsung?

[b]Oh oh, ik heb weer een luxeprobleem hoor! Ik vind dat ik een nieuwe telefoon heb verdiend: omdat de telefoon die ik nu heb, al 2 jaar heb en er dus tijd voor vernieuwing is. En omdat ik vind dat ik zo goed mijn best doe voor school in het 6e examenjaar! Dus, ik mag er wel eentje kopen van mijzelf (a)
Maar nu nog de keuze! Ik wil óf de Blackberry Curve 8520 óf de Samsung Star QWERTY. Dus aan jullie de vraag of jullie mij zouden willen helpen en zouden willen zeggen welke jullie zouden kiezen!

Oja, ze hebben dus beide een QWERTY toetsenbord, maar de blackberry heeft geen touchscreen, [fgcolor=#2D00B3]wat is jullie ervaring met touchscreens?[/fgcolor][/b]

http://i45.tinypic.com/166xki1.png

http://i45.tinypic.com/eiozue.png

duidelijk blackberry, star qwerty vind ik persoonlijk lelijk, dan kun je nog beter
wachten op Corby Pro, die is wel mooi. Of nokia E72… als je ouders et willen
betalen zou ik voor een iets betere/duurdere gaan dan die Samsung,
dus dan een blackberry of mooie nokia.

Blackberry, die Samsung is keilelijk

Ze zijn allebei erg chill.
Maar ik zou persoonlijk kijken naar welke toetsenborden er 't beste in de hand liggen en de grote van de telefoon.
Hij moet uiteraard wel lekker in m’n tas kunnen liggen en evt in mn broekzak.

ik heb de blackberry goedkoop gespot met abonnement op wehkamp.nl
:slightly_smiling_face: Dus de prijzen van de abonnementen zijn hetzelfde

Blackberry, touch is niks.

Ik heb die blackberry, en had hiervoor een samsung star (Wát een verschil trouwens, haha) ik zou duidelijk voor de blackberry gaan…
Het is wel heel erg wennen dat qwerty toetsenbord als je het niet gewend bent, haha.

blackberry!!!

ik neig ook wel een beetje meer naar de blackberry.
sowieso natuurlijk al om de status. haha!
Ik bedoel er zit een groot verschil tussen: Ik heb een blackberry, ik heb een samsung. toch toch toch?

Iphone is de beste

ehm… de blackberry

Haha precies, dat eerste klinkt toch leuker. :slightly_smiling_face:

als je het niet zelf hoeft te betalen… blackberry!

edit: oh, je gaat 'm zelf kopen… alsnog blackberry ^^ (ookal is ie duur)
en ik vind die samsung lelijk (A)
ik heb zelf de gewone star, maar toch is blackberry beter

hmm, ik ga weer tegendraads doen XD
Ik zeg samsung! Ik heb de samsung star qwerty en ik ben er super blij mee. Waarom ik liever geen blackberry wilde (ja ik ga opsommen):

1. het toetsenbordje van de qwerty is breder, en dat vind ik fijner typen
  2. de samsung star kun je makkelijk over 2 jaar weer vervangen zonder schuld gevoel, terwijl ik de blackberry te duur vind om zo snel weer te vervangen
  3. ik vind een touchscreen en qwerty bord samen hartstikke leuk! De blackberry heeft alleen het toetsenbord
  4. de blackberry vind ik persoonlijk meer iets voor zakenlui, ik ben nu nog jong en ik kan nu nog een beetje speelse telefoons gebruiken zonder erop aangekeken te worden XD

Tja, je zult uiteindelijk wel kiezen voor de blackberry, maar dit is mijn mening XD Good luck!

blackberry vind ik vet, maar samsung is vet goede en fijne telefoon.
Touchscreen is echt super fijn!

Maar ik zou ook niet kunnen kiezen,
dus upje

www.wehkamp.nl
Hier is de blackberry met een provider van Hi, inclusief Hi eindeloos online
16,45 euro per maand en het toestel is gratis!
Terwijl als je op de HI site zelf besteld het toestel gratis is, maar hierbij heb je Blackberry Eindeloos online en dit is veel duurder. Klopt dit wel?

Dan de Blackberry, al vind ik dat een telefoon voor zakenmensen en heb ik een crush op touchscreen en samsung (ik heb de pixon 12 van samsung, erg goede ervaringen mee en iedereen met een touchscreen+samsung vind het fijne telefoons). Maar iedereen neemt die Samsung Star Qwerty… Alleen weet ik niet of die Blackberry een camera heeft? En hoe het zit met muziek? Dat zijn punten die ik heel belangrijk vind.

Dood aan touchscreens. Heb er nu een & eeuwig spijt van. Liever blackberry dan samsung. Maar vind hem niet mooi. En blackberry is zo duur per maand!

zeker Blackberry!!

blackberry sowiesooooo

blackberry