Hee Girls,
ik heb een hele tijd geleden al een bericht geplaatst over de jongen die ik aan de haak wilde slaan, ik ben nu al een aantal maanden verder en hij heeft ondertussen mijn nummer gevraagd, hier begint mijn dilemma
hij appte me de zaterdag avond nog heel flirterig over een afspraak die we hadden gemaakt, maar de dag erna stuurde hij me niets dus heb ik ALWEER de stoute schoenen aangetrokken en heb ik hem geappt, de dagen erna ook, toen had ik er op een gegeven moment wel genoeg van want hij gaf me wel leuke reactie’s maar het was allemaal zo braafjes en er kwam niet echt veel uit hem, dus ik dacht ik zal eens niets meer sturen kijken wat hij doet… en jullie raden het al hij stuurde niks terug… toen heb ik hem een week niet gezien en gisteravond was ik op een feestje waarvoor hij ook was uitgenodigd. Ik heb het helemaal gehad met zijn spelletjes maar vind hem wel echt heel leuk dus ik dacht ik wacht wel af wat hij doet, nou hij heeft de hele avond om me heen staan draaien en me aan zitten gapen maar niets tegen me gezegd, tot op het einde van de avond kwam hij steeds dichter bij me staan tot hij op een gegeven moment achter me stond en toen was hij een jongen voor me aan het uitdagen, dus ik draaide me om, vroeg hem waar hij nou mee bezig was, waarop hij antwoordde dat hij niks deed, ik zij: misschien is dat wel het probleem, “wat?” vroeg hij, Dat je nooit iets doet? en toen heb ik me omgedraaid. 5 minuutjes later was hij weg wat moet ik hier nu mee??
Liefs
honeyblossom X
Uhm niks, ik snap ook niet dat je dit een ‘dilemma’ noemt, je hebt niet echt de keuze tussen twee situaties.
Ik denk dat hij misschien gewoon geen interesse in je heeft, kan toch?
ja dat kan ook goed zijn maar hij vroeg wel m’n nummer en hij kijkt continu naar me of moet ik daar niet teveel aan vast hangen
Dat iemand om je nummer vraagt is in de huidige samenleving niet zo speciaal meer, nee.
haha daar zit ook weer wat in maar ik woon dan ook wel in een boerengat
Hhahahaahahaha da’s echt eng…Kzou echt boos worden man :/…Maar app hem ff en zeg waarom hij zo raar doet en vertel hem over die feestje waarom hij so eng deed(zonder die eng hea)…Misschien dat hij wel gaat reageren?.Veel suc6 meid ! ben er voor je!
Veel kusjes en knuffels (L) C:xx
ja ik denk dat ik het nog even aan kijk of heel hard mijn best ga doen hem uit mijn hoofd te zette, bedankt voor de reactie’s!
Het komt niet echt over alsof hij interesse heeft.
Dat hij je nummer vroeg en naar je kijkt… hoeft niks te betekenen, het ligt aan de smsjes die hij stuurt.
Godsamme
Ten eerste vind ik je reactie super op dat feest c:
Ten tweede laten lopen, als hij geen moeite voor je doet, dan verdien je beter. Het moet van twee kanten komen. Als hij je leuk had gevonden, dan had hij uit zichzelf wel berichten gestuurd.
vaag! misschien is die gewoon verlegen?
denk niet echt dat hij bij je past…
let’s move on
jij hebt gedaan wat je kon toch?
ps. je reacties krijgen een dikke pluim van mij, you go girl! haha.
haha dankjulliewel!! ik denk inderdaad dat hij best verlegen is bij mij omdat hij ook vaak pas naar me toe komt als hij heeft gedronken maar hij heeft ook zelf gezegt dat we een keer moeten praten als er geen drank bij is
maar ik denk dat hij inderdaad ook niet zo bij me past ik vind het altijd wel leuk als jongens het spannend houden maar dit is toch wel een beetje te dat ik gewoon echt niet meer weet waar ik aan toe ben