dilema vriendin

[i]Het zit dus zo…
Wij zijn altijd met een meidengroepje geweest van 5.
een vriendin is voor school een halfjaar naar het buitenland gegaan.
In die tijd hebben wij (de meiden @NL) meer mailtjes naar haar gestuurd over hoe het nu met haar gaat dan zij naar ons. Zal me niks verbazen dat ze nu niet weet dat iedereen haar rijbewijs heeft gehaald maargoed.

Paar weken voordat ze terug zou komen begon ze iedereen fanatiek te emailen over dat we zeker iets moesten gaan doen als ze terug kwam! Want ze bleef maar 4 weken @NL en ging daarna weer weg voor de laatste buitenlandse stage.

Alleen toen zij terugkwam had iedereen van ons stage. Dus tussendoor konden we niks doen.
Zij heeft toen een email gestuurd met daarin de datums dat ze kon.
Dat ging zoiets: het eerst komende weekend is te dichtop dus die valt al af.
Het weekend daarop ben ik helemaal volgeboekt dus die valt ook af.
Hetzelfde geldt voor het weekend daarop.
En het laatste weekend kon ze dan wel maar wel alleen de zaterdag.
Zul je nu net zien dat ik alleen net op DIE dag AL Maanden van tevoren had staan. Nou ik zou proberen na te komen want ja het was haar ENIGSTE dag…
Kregen we van haar dag van tevoren een email met daarin dat ze een klein probleempje had… op die avond had ze een verjaardag van een meisje en daar wou ze ook wel graag heen.
Lekker is dat… dus ik kwam savonds pas om 1 uur thuis maar had van tevoren al naar de rest gebeld… bleek dat ons vriendinnetje had afgebeld want ze ging naar de verjaardag…

Conclusie: nu hebben we haar niet gezien en nu is ze weer weg.
Wij hebben haar ook niet meer gesproken…
Toch ergens boos op haar…
Toch heb ik haar een kerstmailtje gestuurd omdat ik toch vond dat zij het wel verdiende.
Hierop ook niks teruggekregen terwijl ik weet dat ze het heeft gezien.

Wij denken dat ze boos is… omdat ze vond dat wij meer moeite hadden moeten doen ofzo?

Wat vinden jullie hiervan?
PS. sorry van het lange verhaal

liefs. [/i]

Irritant als mensen zo’n druk agenda hebben… Ik vind niet dat zij boos op jullie mag zijn, als ze zelf telkens ‘vol geboekt’ zit is dat haar eigen schuld. Als het een echte vriendin was had ze iets laten vallen en gewoon gezellig met jullie iets gaan doen… Ik vind dat jullie genoeg moeite hebben gedaan, het moet ook van haar kant komen wat blijkbaar niet zo is.

erg irritant als je het zo druk hebt, alleen als ze echt om jullie zou geven zal ze toch wel een datum vrij kunnen maken ? misschien kan je haar mailen om te vragen of er iets is?

Zet je frustraties in een mail, stuur het naar haar en vraag wat zij er nou eigenlijk van vond. Misschien was het gewoon allemaal een grote miscommunicatie (ook al is het wel irritant als je je agenda helemaal vol hebt staan met allemaal afspraken) en is het het niet waard om boos over te zijn.

Dat is heel irritant, net alsof jij geen leven hebt omdat je het niet zo druk heb als haar, zo komt het op me over. En als zij kan moet ik ook maar gelijk kunnen. Ik laat dan gewoon even niets horen, ze doet maar zelf moeite denk ik dan:s Meestal doet ze het dan wel, en dan krijg ik weer te horen ‘ik had het zoooooo druk’ ooh dan irriteer ik me helemaal. xd

wat lullig vind ik dat van die vriendin… als je een echte vriendin was zou je togh gewoon afspreken. ( ik wil niet stoken hoor, niet zo opvatten please )